De balen ervan

Erg is die pijn bij je ribben he. Ik heb het aan de andere kant, kan zijn dat de opening in mijn middenrif wat te groot is voor de slokdarm en de maag er een stukje door omhoog perst. Andere optie is het syndroom van Tietze (ontstoken kraakbeen).

Sterkte en probeer je niet te groot te houden (moet je horen wie het zegt haha).

Een baaldag hebben mag zeker!! Hoe was het bezoek aan je huisarts en je verloskundige?? ik hoop dat alles goed was!! Enne als het niet meer gaat met werken, gewoon aangeven.

Xxx

Oooo wat herkenbaar :) Ze zeggen ook wel dat het erbij hoort, maar tis zo frustrerend!!
Zelf heb ik 2 nachtelijke uitstapjes, maar gelukkig kan ik daarna wel weer snel de slaap vatten. Alleen die pijn overal... ppfff.. zo kunnen 4 weken tot aan verlof nog heel lang duren...
Maar als het niet meer gaat zou ik toch vragen of je niet minder kan gaan werken, jullie gaan voor hoor!

Hoe gaat ie nou? Wat zei de vk?
Hier gelukkig geen last met slapen, ik kan het wel 12 uur als dat zou gaan :-(
Heb je al een bekertje melk geprobeerd? Schijnt te helpen tegen de kramp..
Ik zou ook anders eerder stoppen met werken of minder dagen, als het niet gaat dan gaat het niet. Iedere zwangere is anders toch!

Terug
Bovenaan