de Balzakkenvraag!

A

Anoniem

Guest
Hihi, je zult wel denken; de wat-voor-vraag?! Nou, ik zat er met dit weer es over na te denken; men zegt toch altijd dat de balzak van de man buiten het lichaam hangt zodat de temperatuur lager en dus beter is? Maar gaat dat wel goed dan nu het zo extreem warm is buiten?

Iemand tips of ervaringen?

O ja, ik had ook nog wel een poll willen opstarten over welke tijdstippen op de dag het meest populair zijn, maar volgens mij kan ik dat niet kwijt in dit forum. Zuus gaf al een voorzetje; zij doet het graag 's ochtend ivm de nieuwe energie enzo. Hihi! Ik ga zelf vooral voor soms overdag (zelfde reden; nog veel energie) maar meestal wordt het toch 's avonds. Dus meiden; wat zou het beste zijn?!

Liefs,
Marian!

hihihihihi!je bent me er een!!
maar overdags; of jullie hebben nu vakantie of werken niet(lijkt me sterk) of zijn collega's en zoeken jullie daar op!?
ben benieuwd naar reactie's van andere dames en hun balzakken-idee!?
haha; de balzakkenvraag!
ik zie t al voor me bij 1 tegen 100 of zo, en nu de 100.000 euro vraag; de balzakkenvraag!!
gr's zuus

goeie vraag zeg!

Zolang het geen 35 graden is denk ik zit het wel goed met mister zaadjes, maare zeker weten doe ik dat ook niet.

En onze favoriete tijdstippen? mijn man zegt altijd dat wij van die nachtn.....k..s zijn. Niet goed dus want dan is dat 13 eigenlijk dag 14 enz enz.

Dus dat zijn we een beetje af aan het leren, 's ochtends? Moet er niet aan denken.

's middags? ja dat is goed voor in het weekend

Groetjes
talke

We hebben 2 dagen per week samen 's middags vrij en natuurlijk het weekend. Vandaar dat overdag best vaak kan. Ik las trouwens laatst dat de baarmoeder een zuigende werking heeft bij een orgasme, dus dat je ook vlak na de zaadlozing best nog even je best mag doen om de zaadjes een eind op weg te helpen. Geen straf lijkt me zo! Ik hecht zelf niet heeeel veel waarde aan een orgasme, maar als het de zaadjes helpt, werk ik graag even mee!

Wat een verhalen ook weer, het is maar goed dat dit een anoniem forum is!

Whoehoehahahahaha!!!!

Ik lig dubbel! Nou idd fijn dat dit anoniem is...

De 'balzakkenvraag' en 'de zaadjes helpen door een orgasme is geen straf' hihi...

Zouden onze mannen ook dit doort dingen op een forum bespreken??............... Nèèèèèèèèhhh!

Greetz

Tammy

Helaas,ik weet ook het antwoord niet op de "balzakkenvraag"!!!
Dus geen 1000 euro...ik ga voor de hoofdprijs...
Wij zijn wel echte ochtendklussers,maar helaas komt het dan wel vaker in het weekend voor dan door de week..overdag lukt ook wel af en toe...

Gelukkig kunnen we hier onze humor ook kwijt!!!

Liefs,Swinnie

Heej!
Ik kom binnen en denk; eerst even naar de balzakken-vraag!!haha!
en nee; denk inderdaad niet dat onze mannen ook zo bezig zijn als wij, maar wel ECHT leuk!Ben blij jullie ontdekt te hebben en hier ons andere ei kwijt kunnen!!
xx zuus

Ik zal de balzakkenvraag weer eens even boven aan zetten, want zijn nog VEEL te weinig reacties gekomen!!
hihi!

Terug
Bovenaan