de Balzakkenvraag!

HIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIII!!!!

das wel lachen ja!
nou ik hoop maar dat er een koelelementje in mijn vriends balzak zit want we wonen in spanje en hier is het monteel 38 tot 42 graden!!

zie als die zaadjes al hijgend en puffend zitten, geen fut om eruit te komen .

of we het sochtend of savonds doen? meestal savonds. omdat ik om 8 uur opsta en hij om 22.00 pas thuis komt en we elkaar daartussen niet zien. en allebij staan we zo laat mogelijk op en kan zelfs de wekker niet voor sex gezet worden. zou ik ook echt niet lekker vinden denk ik.

tja, nou misschien op zondag dan, NA 10 uur... haha.

groetjes esther

Nou, ik zal er nog eens een schepje bovenop doen!!! Behalve een mannetje heb ik ook nog een hondje en ik weet dat t bij hem iig wel zo werkt; zodra het warm(er) weer wordt gaat zijn balzak (overduidelijk) lager hangen dan normaal en dat schijnt idd om die reden te zijn (de zaadjes koel te houden ivm kwaliteit). Ik weet dus niet zeker of t bij mannen hetzelfde werkt maar op zich lijkt t me best logisch .

Succes met je BALZAKKENVRAAG!!

quote: kindjemaken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 14:14:39'));

Nou, ik zal er nog eens een schepje bovenop doen!!! Behalve een mannetje heb ik ook nog een hondje en ik weet dat t bij hem iig wel zo werkt;

Hahaha, die zin maakte me wel ff aan het schrikken hoor!   Maar ok, het ging over zijn zak... Ik zal die van onze hond es bestuderen! Van warm weer krijgen honden dus een hangzak?  Zou dat bij mannen ook zo  zijn?!

Hahahaha, dit weer is volgens mij niet goed voor mij. Er ontspringen veel idiote ideetjes uit een verhit brein zo in deze tijd!

hai

gisteren samen onder de douche vertelde ik hem "gecensureerd" wat we hierzo aant bespreken zijn.
kijkt ie heel sipjes, "nou dan doe ik zo mijn best, heb je dat weer!!" aaaaaaaghhhhhh.

(maar ga straks wel snel kijken of het za(a)kje lager hangt als ie thuis komt  hihihihihihi)

esther

Whaaaahahaha!!
Wat een giller!!maar misschien zit er wel wat in...dat ie lager gaat hangen bij warm weer!!!zal zo de meetlat er een s bijpakken!
Woon je in spanje esther?! al lang en waar?grappig!
nou dames succes met de meting en ben ERG benieuwd naar onze test resultaten!!
truste! zuus

hihi nou, ik hem gisteren avond besprongen bij thuiskomst, (was ie erg blij mee na die paar dagen ongi) maar helemaal vergeten te kijken!!
tja, dan denk je weer aan andere dingen natuurlijk, is ook niet echt heel opwindend zo van "sorry schat, maar EERST even een onderzoekje!"

maar vandaag nieuwe kansen natuurlijk.

overigens wonen we nu 5,5 maand in spanje, nog niet echt lang. maar alles begint nu wel op de rails te raken. zoals banen, huis, kennissen etc.
ga hier de aankomende 10 jaar niet meer weg!

esther

Wat een uitdaging zeg! Waarom dan?andere baan of je man spaans of??Waar wonen jullie in Spanje?(gaan in september weekje nr stadje bij Alicante!)hoop met zn drietjes...

tja,

mijn vriend heeft voor hij mij leerde kennen 3 zomers in spanje als entertainer gewerkt.

hij is terug naar nederland gekomen, zijn vader is toen overleden en van de erfenis heeft hij een kroeg gekocht.
in die kroeg heb ik hem leren kennen. wegens geluidoverlast moest hij helaas na 1,5 jaar al sluiten. hij heeft toen een andere kroeg gekocht maar daar moesten we wel nog een half jaar op wachten. in dat half jaar zijn we samen als entertainers op mallorca gaan werken.

helaas was de 2e kroeg ook niet helemaal wat we wilde en hebben we besloten om naar spanje te emigreren. dat was eigenlijk al jaren zijn droom en hij heeft mij daar ook mee aangestoken. zodoende. dus in 4,5 week tijd heeft hij zn 2e kroeg verkocht, ik mijn kinderopvang op gezegd en hebben we een appartement in javea gevonden. dat ligt 50 kilometer boven alicante en 60 kilometer onder valencia.

en we zitten hier nu vanaf 19 februari, en alles gaat eigenlijk wel goed!
mijn broertje is al langs geweest met zn vriendin, en mijn beste vriend komt over 2 weken. ben wel helemaal blij hier.

groetjes!

Terug
Bovenaan