de bange tijden kome er weer aan

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

vanochtend heb ik voor de 4de keer zwanger getest.
de eerste 3 keren zijn geeindigt in een miskraam.

voor mij zijn het nu dus weer een aantal zware weken.
duimen jullie dat het nu wel goed gaat?

in het ziekenhuis zijn we onderzocht en er is geen oorzaak gevonden voor de eerdere miskramen.
afwachten dus!

groetjes Carina

hey,

Een voorzichtige gefeliciteerd. Ik zal zeker voor je duimen en hopen dat je deze 9 maanden goed doorkomt. (Het zijn er nog maar 8)
Bij hoeveel weken is het de vorige keren mis gegaan??

Groetjess en ik duim voor je

Hoi Carina,

Ik heb de afgelopen maanden je verhalen gelezen. En ik snap dat je nu nog niet kan gaan genieten. Natuurlijk duim ik voor je! Ik gun het je heel erg na alles wat je meegemaakt hebt!

Groetjes Mariska

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Carina!!!!!!!! Dus toch meis!!! Owwwwwww wat leuk!!!! En tuurlijk gaat het nu wel goed lieverd, kijk maar naar mij!!! OOk 3 Mk he en nu gaat het ( voorals nog) goed!!!! Bij jou ook hoor, ik weet het zeker, ik voel het!!! Fijn dat ik toch gelijk had he!!! JIPPIEEEEEEEE welkom bij het februari forum meis!!!!! Heel veel geluk en een mooie zwangerschap, maar ik spreek je zeker nog he..:)!!!!

dikke knuffel sweety

Wat ontzettend fijn voor jullie!
Heb je verhaal een beetje gevolgd, en kan me voorstellen dat je nog niet kan genieten.
Heb zelf voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad (1tje, en dat vond ik al de meest afschuwelijke ervaring uit mijn leven.......) en kan me dus wel iets indenken.
Hoop dat je toch uiteindelijk vertrouwen gaat krijgen in jezelf EN je kindje.........want dat is zoveel relaxter........bij mij kwam het na de 20 weken echo...........

Heel veel sterkte en hoop dat je toch wat kunt gaan genieten,

Liefs Rimke
29 weken (precies!!)

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!
Ik volg altijd je verhalen, want je hebt al zoveel meegemaakt...vanmorgen las ik dus dat je positief getest hebt! Voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed mag gaan!Even een klavertje vier voor je opgezocht, ik hoop dat hij helpt!

Liefs Joepie

Hoi Carina,

Ik heb net je berichtje gelezen. En heel voorzichtig feliciteer ik je! Wat een geluk! Ik hoop voor je dat het nu gaat lukken!
Ik zit in dezelfde situatie als jij! Heb sinds begin vorige jaar 4 mk gehad. Eén zelfs in de 4e maand.  En ben nu wonder boven wonder zwanger! Althans. Ik was van de week 3 drie dagen overtijd en heb getest: zwanger!
Gisteren voelde ik me belabberd en misselijk: echt zwanger! Maar vandaag  voel ik helemaal niets. Ben zo onzeker! En vergelijk hoe ik me nu voel met de vorige keren. Maar elke keer was het anders. Wat een onzekerheid! En het idee dat het misschien één van mijn laatste kansen is: ben over de 40!
Hoe voel jij je nu? Voel jij iets? En ga jij nu naar de dokter of ziekenhuis? De laatste keer had ik in week 7 een afspraak gemaakt met de dokter maar intussen was ik ongi geworden. Daarom zou ik nu het liefst nog willen  wachten met een afspraak maken. Maar ja dat wachten en hopen pfffff....

Groetjes van Tetsia

Hoi Carina

Van harte gefeliciteerd met jullie positieve test!!!
Het zullen zeker spannende weken worden.... ik duim voor jullie
Ons mam heeft na mij ook 3 miskramen gehad, maar daarna een kerngezonde dochter gekregen. Ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook zo gaat (nouja, of een kerngezonde zoon, da's ook goed he!!)

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan