hoi tetsia
is er bij jou onderzoek gedaan naar de oorzaak van de miskramen? bij mij wel.
bij ons war er niks afwijkends gevonden. gelukkig.
ik voelde me de hele week al een beetje raar. anders.
vanaf eergisteren voel ik als ik ga zitten steekjes ed. beetje een kriebelig gevoel.
echt misselijk ben ik niet, maar wel heb ik 's avonds behoefte nog wat te eten. anders krijg ik een weeig gevoel.
ik herken je onzekerheid. ik durf ook nog niet helemaal blij te zijn.
wanneer ben je uitgerekend? ik waarschijnlijk rond de 18 februari.
ik kan deze week de gyn bellen. en dan krijg ik denk ik rond de 7 weken een echo.
groetjes
quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 12:29:52&apos

);
Hoi Carina,
Ik heb net je berichtje gelezen. En heel voorzichtig feliciteer ik je! Wat een geluk! Ik hoop voor je dat het nu gaat lukken!
Ik zit in dezelfde situatie als jij! Heb sinds begin vorige jaar 4 mk gehad. Eén zelfs in de 4e maand. En ben nu wonder boven wonder zwanger! Althans. Ik was van de week 3 drie dagen overtijd en heb getest: zwanger!
Gisteren voelde ik me belabberd en misselijk: echt zwanger! Maar vandaag voel ik helemaal niets. Ben zo onzeker! En vergelijk hoe ik me nu voel met de vorige keren. Maar elke keer was het anders. Wat een onzekerheid! En het idee dat het misschien één van mijn laatste kansen is: ben over de 40!
Hoe voel jij je nu? Voel jij iets? En ga jij nu naar de dokter of ziekenhuis? De laatste keer had ik in week 7 een afspraak gemaakt met de dokter maar intussen was ik ongi geworden. Daarom zou ik nu het liefst nog willen wachten met een afspraak maken. Maar ja dat wachten en hopen pfffff....
Groetjes van Tetsia