de bange tijden kome er weer aan

dank je wel voor alle lieve reacties.
ik had er geen idee van dat er meiden zo meelazen.

ik probeer voorzichtig blij te zijn. maar echt bevatten kan ik het nog niet hoor.
groetjes

hoi tetsia

is er bij jou onderzoek gedaan naar de oorzaak van de miskramen? bij mij wel.
bij ons war er niks afwijkends gevonden. gelukkig.

ik voelde me de hele week al een beetje raar. anders.
vanaf eergisteren voel ik als ik ga zitten steekjes ed. beetje een kriebelig gevoel.
echt misselijk ben ik niet, maar wel heb ik 's avonds behoefte nog wat te   eten. anders krijg ik een weeig gevoel.

ik herken je onzekerheid. ik durf ook nog niet helemaal blij te zijn.
wanneer ben je uitgerekend? ik waarschijnlijk rond de 18 februari.
ik kan deze week de gyn bellen. en dan krijg ik denk ik rond de 7 weken een echo.

groetjes

quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 12:29:52'));

Hoi Carina,

Ik heb net je berichtje gelezen. En heel voorzichtig feliciteer ik je! Wat een geluk! Ik hoop voor je dat het nu gaat lukken!
Ik zit in dezelfde situatie als jij! Heb sinds begin vorige jaar 4 mk gehad. Eén zelfs in de 4e maand.  En ben nu wonder boven wonder zwanger! Althans. Ik was van de week 3 drie dagen overtijd en heb getest: zwanger!
Gisteren voelde ik me belabberd en misselijk: echt zwanger! Maar vandaag  voel ik helemaal niets. Ben zo onzeker! En vergelijk hoe ik me nu voel met de vorige keren. Maar elke keer was het anders. Wat een onzekerheid! En het idee dat het misschien één van mijn laatste kansen is: ben over de 40!
Hoe voel jij je nu? Voel jij iets? En ga jij nu naar de dokter of ziekenhuis? De laatste keer had ik in week 7 een afspraak gemaakt met de dokter maar intussen was ik ongi geworden. Daarom zou ik nu het liefst nog willen  wachten met een afspraak maken. Maar ja dat wachten en hopen pfffff....

Groetjes van Tetsia

Hoi Carina,

Ha, ik ben 17 februari uitgerekend! Toevallig!
Dus jij voelt ook niet zoveel.  Meer kunnen we   op het ogenblik natuurlijk niet voelen, het is pas de 5e week (zo probeer ik mezelf de hele dag de moed in te houden). Ik ga ook over een week na de gyn. Wil eerst deze week afwachten en dan een afspraak maken. Nou veel sterkte en geluk, meid! Ik kom snel weer ns op deze site om te kijken hoe het met je gaat!
Groetjes Tetsia

Meid ik ga megahard voor je duimen dat je deze zwangerschap volledig mag dragen. En dat je strax over 8 maand een wolk van een baby in je armen mag sluiten.

Ik weet hoe je je voelt angst of het wel of niet goed gaat. Succes!!!!

Liefs Sharine

dank je wel sharine.. ik hoop het ook!
hoe is het met jou trouwens?

@ tetsia.
wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten!
ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet zo  bang ben naar de wc te gaan dan de vorige 2x. ik hoop dat dat een goed teken is.

Hallo Carina!!

Wat fantastisch te lezen dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd!!  
Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit hele spannende tijden worden voor jou!! Heel veel sterkte en succes deze weken!!

Liefs Sjors!!

He Carina,

Hoe is het nu met je? Hoe voel je je? Vannacht was ik zo beroerd dat ik er niet van kon slapen :). Goed teken zullen we maar denken. De vorige keer vond ik die beroerheid vreselijk, maar nu ben ik er zo blij mee en ga er heel anders mee om.
Ik kan me het nog niet goed voorstellen, hoor  dat het nu wel goed zal gaan. Vrijdag ga ik naar de dokter en hoop snel een echo te kunnen doen. Tot die tijd is nog maar afwachten. Zeker grappig dat we allebei in hetzelfde schuitje zitten!!!
Groetjes van Tetsia

Terug
Bovenaan