hoi allemaal,
allereerst iedereen gefeliciteerd met alle kleintjes.
Én ook gefeliciteerd voor alle moeders die alweer moeder gaan worden.
Al bijna vanaf dat ik zo goed als.. hersteld was dacht ik er steeds maar weer
aan om nog zo'n mooi geschenk te mogen ontvangen. Ik lees veel op dit forum
en zie dat meer moeders dit willen of misschien zelf al zwanger zijn.
Zoiezo wil ik tussen mijn kinderen niet zo heel veel leeftijds verschil omdat ik dat gewoon practisch vind. We gaan volgende maand met de pil stoppen ( dan is dylano 5 maanden) en dan zien we wel wat er van komt. Ik zit nog wel op school, maar ben bijna klaar. En tegen de tijd dat de kleine er dan zou zijn heb ik mijn diploma allround kapster.
Ook willen we volgend jaar rond july trouwen dus het zou allemaal mooi kunnen.
ik hoop dat alles gaat zoals we willen, ik houd er eigenlijk niet van als mensen kinderen gaan plannen.. maar als het zo zou gaan is het mooi meegenomen toch, het is allemaal toch maar iets wat je krijgt en niet zelf kunt kiezen. Je kunt het alleen een beetje helpen.
allereerst iedereen gefeliciteerd met alle kleintjes.
Én ook gefeliciteerd voor alle moeders die alweer moeder gaan worden.
Al bijna vanaf dat ik zo goed als.. hersteld was dacht ik er steeds maar weer
aan om nog zo'n mooi geschenk te mogen ontvangen. Ik lees veel op dit forum
en zie dat meer moeders dit willen of misschien zelf al zwanger zijn.
Zoiezo wil ik tussen mijn kinderen niet zo heel veel leeftijds verschil omdat ik dat gewoon practisch vind. We gaan volgende maand met de pil stoppen ( dan is dylano 5 maanden) en dan zien we wel wat er van komt. Ik zit nog wel op school, maar ben bijna klaar. En tegen de tijd dat de kleine er dan zou zijn heb ik mijn diploma allround kapster.
Ook willen we volgend jaar rond july trouwen dus het zou allemaal mooi kunnen.
ik hoop dat alles gaat zoals we willen, ik houd er eigenlijk niet van als mensen kinderen gaan plannen.. maar als het zo zou gaan is het mooi meegenomen toch, het is allemaal toch maar iets wat je krijgt en niet zelf kunt kiezen. Je kunt het alleen een beetje helpen.