De Beslissing Is Gemaakt; we gaan voor een tweede kindje

hoi allemaal,
allereerst iedereen gefeliciteerd met alle kleintjes.
Én ook gefeliciteerd voor alle moeders die alweer moeder gaan worden.
Al bijna vanaf dat ik zo goed als.. hersteld was dacht ik er steeds  maar weer
aan om nog zo'n mooi geschenk te mogen ontvangen. Ik lees veel op dit forum
en zie dat meer moeders dit willen of misschien zelf  al zwanger zijn.
Zoiezo wil ik tussen mijn kinderen niet zo heel veel leeftijds verschil omdat ik dat gewoon practisch vind.  We gaan volgende maand met de pil stoppen ( dan is dylano 5 maanden) en dan zien we wel wat er van komt. Ik zit nog wel op school, maar ben bijna klaar. En tegen de tijd dat de kleine er  dan zou zijn  heb ik mijn diploma allround kapster.
Ook willen we volgend jaar rond july trouwen dus het zou allemaal mooi kunnen.
ik hoop dat alles gaat zoals we willen, ik houd er eigenlijk niet van als mensen kinderen gaan plannen.. maar als het zo zou gaan is het mooi meegenomen toch, het is allemaal toch maar iets wat je krijgt en niet zelf kunt kiezen. Je kunt het alleen een beetje helpen.

Leuk hoor! Ben het met je eens dat je kinderen niet 'neemt', maar het is alleen maar verstandig om goed na te denken of het in je leven past. Veel succes ermee en hopelijk snel een positieve test!

Groetjes,
Dionne

hej hej
bedankt voor de leuke, positieve reactie's!
maar toch ben ik wel een beetje bang voor reacties van
vrienden/familie.. omdat ik volgende week pas 20 word!
en oke ik woon samen, we gaan trouwen, mijn school is bijna af en me vriend
heeft een redelijk goede baan, maar toch denk ik dat mensen gaan denken van jeetje
wat snel en dat word heel druk enzo...
en ik weet dat het toch iets is wat wij zelf besloten hebben en achter staan.
Maar over de eerste dachten mensen zelfs dat het een ongelukje was..
best jammer dat mensen zich zo met je bemoeie en als klein kind beschouwen..

oke we hadden dus de beslissing gemaakt,
maar tijdens mij zwangerschap kreeg ik aan het einde opeens
een hoge bloeddruk...verder niks ernstigs gebeurt, maar na de zwangerschap is ie nog steeds hoog. Ik moest vandaag weer voor controle en hij was 140 over 80.. niet super hoog en wel langzaam aan het zakken, maar in july moet ik weer terug komen.
maar is het nu wel verstadig om al weer aan een zwangerschap te beginne?!
we willen het errug graag en opzich is er niks mis met een iets te hoge bloeddruk.. maar toch... iemand ervaring??

groetjess

Terug
Bovenaan