De Beslissing Is Gemaakt; we gaan voor een tweede kindje

mooie foto's hoor!

ik heb zelf geen ervaring met hoge bloeddruk, mijn schoonzus wel. zij probeert eerst haar bloeddruk weer op orde te krijgen voordat ze het weer gaan proberen. Maar je kunt het beste overleggen met je arts. succes!

hoi britt
wat een leuk jochie heb je.
wij gaan ook snel voor een tweede.boas is nu 14 weken.maar ik trek er een half jaar voor uit,want om te beginnen word ik nu,sinds ik gestopt ben met de pil,niet eens meer ongesteld.zal wel bij t ontzwangeren horen.en jou bloeddruk denk ik ook.als t tegen de tijd dat je de pil gaat laten staan weer gezakt is,is t goed toch?hou jezelf wel goed in de gaten,evt onder begeleiding van je huisarts.hoge bloeddruk is altijd eng.zeker met een zwangerschap.
groetjes kari

Wat een lekker ventje zeg!!!!
Het is voor de buitenwereld misschien best vlug om aan een tweede te   beginnen. Maar jullie staan samen achter deze beslissing. Wat maakt het dan nog uit wat andere mensen zeggen en denken. Mijn dochter is nu 2 maanden oud. Maar ik wil eigenlijk ook voor dat Femke een jaar wordt al weer gaan hobbyen voor een tweede. We moeten even kijken, maar dat beslissen we samen. Mijn omgeving zal daar ook best wel van opkijken en misschien van schrikken. Maar wij kiezen ervoor en ook bewust. Onze families mogen niks zeggen, alleen maar steunen en er voor ons zijn. Als ze dat niet kunnen dan hebben zij een probleem, niet wij.
Ik denk dat ze het uiteindelijk wel heel leuk gaan vinden, maar er even aan moeten wennen.
Gr linda

Terug
Bovenaan