De bevalling

dat heb ik ook, ben er steeds meer over aan het lezen, en idd voorstellingen maken over hoe het zal zijn..
maar ik heb gelukkig geen enge gedachtes en ben er ook helemaal niet bang voor( tot nu toe dan)
ik heb er eigelijk alleen nog maar zin in, wil zo graag weten hoe het voeld om ons eigen kind ter wereld te brengen..
en tja weet natuurlijk ook dat het absoluut geen pretje is, maar aangezien zoooo veel vrouwen het al gedaan hebben moet ik het ook kunnen!!

Ik probeer nu alleen maar aan het begin te denken. Hoe de bevalling zal beginnen. Breken ineens de vliezen, begint het met weeën.. of gaat het juist heel anders doordat ik ingeleid moet worden, etc etc etc. Met de verdere bevalling ben ik nog niet bezig, ja ik probeer me voor te stellen hoe ik goed zou kunnen ontspannen. Maar ook dat is van te voren niet exact te plannen aangezien je niet weet hoeveel pijn het wel of niet zal doen...

nou vanacht dus voor het eerst over de bevalling gedroomd :)

ik werd wakker in het ziekenhuis, met een babytje (jongen) en ik wist niets meer, vroeg aan mijn man de details.... hahahaha grappig

we krijgen namelijk een meisje

Terug
Bovenaan