De blije doos

Op zich doet die post en zo me niet zoveel, het is meer dat ik het zo knullig vind en gewoon weet dta het ook andersd moet kunnen. Maar ik begrijp dat ik die blije doos alsnog bezorgd krijg. Mmmm misschien gewoon nog een keer afzeggen. Maar eigenlijk heb ik gewoon geen zin meer om daar tijd in te steken.

Ik heb ook eens van iemand gehoord dat ze zelfs kwamen voor de hielprik een paar dagen na de uitgerekende datum. Da's pas knullig.

Maar goed over een paar maanden zal ik al die post en dozen eens uitgebreid bekijken.

Kat wat je zegt over die notatie bij de verloskundige of gynaecoloog. Ik heb twee ongeregistreerde miskramen gehad. De eerste van die miskramen was na 8 weken, de tweede al in de vijfde week. Die eerste wil ik   nu alsnog geregistreerd hebben, die tweede ach ik denk gewoon dat de test niet goed was (ik weet wel beter, maar soms moet je gewoon je hoofd in het zand steken)

In ieder geval komt er voor mij nu te staan 6e zwangerschap, twee kindjes. Tja en als je dat dan zo leest, denk je poeh die schaal wijst nu negetief uit, maar snel iets aan doen, dan is het na deze zwangerschap weer fifty/fifty (tenminste als het goed gaat)

Kus
Miep

Terug
Bovenaan