De Blije Doos

Tja.. wie heeft hem nog meer opgehaald? Ik vond het dit keer wel tegenvallen. Zat weinig in waar je echt wat aan hebt, behalve dan de geijkte luiers en speentjes. Ik vond er een hoop reclametroep in zitten. Maar goed, niet zeuren, het is gratis..

De blije doos heb ik nog niet, maar wel die van de babydump. Mamavanlizzy, vind je dat weinig inhoud? Het zijn maar gratis dozen hè? Dan vind ik een knuffel en lepeltjes en bekers en ik weet niet wat nog meer geen slechte inhoud hoor. Maar dat is mijn mening. Bedoel het niet vervelend! Ik vond de etos-doos ook heel leuk! En ik weet nog dat de doos van de c1000 ook erg leuk was! Maar die kun je pas na de geboorte ophalen, weet ik nog v mijn dochtertje.

Heb vandaag toevallig ook de blije doos bij Prenatal opgehaald. En vond het eerlijk gezegd ook behoorlijk tegenvallen... Heb alleen de Pampers, mini-tjes Sudocreme, bibi losse speen en spuugdookje van Nutricia eruit gehaald. Oh ja en 2 miniblikjes witbier ?!? De rest is rechtstreeeks naar het oud papier gegaan (vooral veel reclame idd). Natuurlijk mogen we niet klagen, het is immers helemaal gratis. Had er alleen iets meer van verwacht!

de doos van de etos vond ik wel goed gevult
zat luierdoekjes in van zwitsal sensitive, met doos, advent fles, difrax speen, knuffeltje, boekjes, kortingkaartjes voor pampers 10 euro, 2 pampertjes, kleine proefmonstertjes zwitsal, badeendje, nou jah dat wel weet de rest niet meer:p baby-dump vond ik echt weinig aan, en mag nu de doos van de prenatal halen bedoel je die ook of niet?

gistere mail gehad dat ik deze op kon halen ik naar de stad 30km veder op hebben ze hem niet helaas op kom maar een keer treug vind dit wel schandalig hoor 60km voor nick en moet nog een keer treug of ik nicks beter te doen heb maar ja ik zie het wel weer
groetjes chantal

@Chantal: bij een vriendin hebben ze het helemaal bont gemaakt. Ze had de blije doos van de Prenetal vergeten op te halen en toen kreeg ze een brief thuis dat de doos naar haar werd toegezonden, maar dat ze er dan wel voor betalen moest. Ja, dáág! Ze kon niet gewoon zeggen, van laat dan maar zitten. Nee, hij werd naar haar toegezonden en dokken dan maar.. Lekker is dat!
Uiteindelijk is het wel goed afgelopen, maar vond het wel een rare gang van zaken.

Terug
Bovenaan