De Blije Doos

nou toevallig heb ik die van de Etos gisteren opgehaald en ik was een beetje nijdig... :) want mijn vriendin had hem pas al opgehaald en daar was ik bij. zij had er een Aventflesje in, haal ik hem gister bij de andere Etos in de stad en zit daar geen flesje in!!! grrrr en daar wilde ik em voor hebben haha..!! bij mij zat er een pak billendoekjes in, zo'n knuffel van Nestlé, een speen van Difrax (die mijn zoontje niet wilde, maar misschien deze baby wel), een mini-buikbalsem van Etos en een mini-zinkzalf. En dan idd een hoop reclame en 2 tijdschriften die ik gistermiddag al heerlijk uitgelezen heb op de bank :)! hopelijk zit er in die van de Prenatal nog een Bibispeen... ik heb die van de Babydump bij mijn zoontje gehad toen we daarnaartoe gingen, deze keer dus niet gehad want we zijn er nog niet geweest!

wanneer krijg je die van de Prenatal?? ik weet geeneens of ik me daarvoor opgegeven heb... zal zo eens kijken..

ik heb nog geen bericht gehad van de blijedoos maar die van etos was idd wel super ook had ik op de negenmaandenbeurs een tas van de kruitvat voor maar 3 euri en die was echt heel goedgevuld daarin tgen viel de dikkiediktas super tegen
nou ik wacht het wel af wanneer ik de blijedoos kanhalen hihihi

Ik vond die van de etos ook heel leuk! Ik had ook nog erg geluk, want ik heb er twee gehad. Ik had eerst een opgehaald die ik besteld heb en later kreeg ik zomaar een thuis gestuurd. Ik heb geen idee waarom, maar ben er wel blij mee!
In de 2e doos zat ook geen fles idd. In de eerste doos zat een doosje voor billen doekjes en in de 2e niet. Maar verder wel de speen en alle proef monstertjes en luiers en billendoekjes, etc.
Ook de tijdschriften er in vind ik heel leuk!

Die van de baby dump is meer voor als je kindje wat groter is, met de lepeltjes en bekers. Maar ook wel heel leuk hoor vind ik.

Je krijgt zo veel gratis!

Dan vind ik idd die dikkiedik tas van de beurs meer tegevallen, daar zat helemaal niet zoveel in en je moest er wel voor betalen. De tas zelf is wel leuk. bv om mee te nemen als je gaat zwemmen ofzo.

Terug
Bovenaan