de boerenkool rook zuur,....voel mij wat 'anders'.... nee toch

Tja, omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is (was al zwanger voordat ik erachter was....)maar heb dus gewoon een spiraal (koper). Ik ruik alles op een km afstand en toen ik vanavond binnenkwam en vroeg wat er zo zuur rook, tja toen kreeg ik wel een blik van..... je weet wel.

Maar nu ik even nadenk, heb ook een rare afscheiding gehad wat ik niet kon thuisbrengen, grijp naar een borst bij het afdalen van de trap. Slaap als een roos en ben na één wijntje niet meer een gelijkwaardige gesprekspartner. Toeval???? Ik hoop het want we hebben op de vakantie net afgesproken het bij onze twee gezonde meisjes te houden. HELLUP                  het zal wel meevallen, toch?????
Begin nov. gewoon maar ongexsteld worden, wel zo makkelijk.

Maar wat als ik wel zw*****   ben?? Durf het woord niet eens te typen..... oei oei oei

een beetje ongeruste renske

Hee Renske

Maar je hebt toch een spiraal? Is die niet betrouwbaar dan?
Je maakt ons wel nieuwsgierig zo.................. Maar als het zo is: even in de handen spugen (bij wijze van dan he) en even doorpakken de komende jaren haha!

Niet te ongerust maken hoor, als het zover is zie je het dan wel weer toch?.
Probeer maar niet te piekeren (want nog 1x zo'n frummel, nog 1x zwanger....... dan is het toch bijna een cadeautje)
Groetjes
Susan
ps enne..... zuurkool heeft wel de eigenschap zuur te ruiken, op zich

ik schrok al.. ga ik nu ookal rare dingen typen????? Ik zou mij heel gemakkelijk kunnen verzoenen met het idee, echt wel hoor maar mijn partner weet ik niet......
Ja ik heb een koperspiraal en die is minder betrouwbaar dan een met hormonen maar dat was een bewuste keuze....

Verstandelijk denk ik dat het niet kan maar ik ben wel heel makkelijk zwanger, vvordat ik goed en wel weet wanneer ik ongsteld moet worden was ik 2x zwanger dusssss......

We zien wel, ik er maar vanuit dat het toeval is,       maar de enige overeenkomst die in mijn   twee zwangerschappen had was mijn perfekte neus, ik rook alles en kon ook alles benoemen.....

Je hoort het wel Susan! En zo ja, de vlag uit
Liefs renske

Ow, ik leef hier helemaal mee.......... Hier zijn we er ook over uit eigenlijk: 2 gezonde schatten en weer de balans terug (huwelijk, liefde,lachen, werk, opvoeden) met elkaar. Tis goed zo. En toch, als het dan per ongeluk toch zo zijn......

Maar daar is geen sprake van, dus ik leef lekker met jou mee.

Byebye,
Susan

Ja daar zeg je al: de balans, wij hebben er net heel hard aan gewerkt en ik weet dat dit ons wel weer even uit balans kan halen....
Maar ik heb er vertrouwen in dat als we ervoor komen te staan dat we er samen uitkomen!

maar nogmaals, ik kan het mij niet voorstellen en verstandelijk zeg ik nog steeds nee.... maar als ik eraan denk voel ik de vlinders weer, heerlijk..... ben ook alleen thuis dus even zwijmelen. Ben alleen zw.kleding en de maxicosi kwijt verder heb ik ALLES nog, zelfs de box staat nog gezellie in de kamer......

Zucht, zwijmel, smelt (maar dan geen huilertje meer pfffffff)

Hahahaha
Rens

ooooohhhh! zou wel gaaf zijn dat je lichaam het al vertelt voor je het kan testen, maar het is niet helemaal de bedoeling begrijp ik...

lastig lastig, gewoon afwachten  (tja is ook zooooo makkelijk he!)

suc6 meissie!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan