de boerenkool rook zuur,....voel mij wat 'anders'.... nee toch

Bedankt voor de felicitatie!!!

ik vind het echt super hoe er meegeleeft is. Vraagt om groepsknuffel (blêh) hahaha.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het mij een nacht wakker heeft gehouden en dat ik vriend niks had verteld totdat hij vond dat ik wel  erg  stil was.....

Meteen met elkaar afgesproken dat we er pas over zouden praten als er echt iets zou zijn....

Voor het eerst wel blij met de menstruatie dus....

Liefs Rensked

Hee Renske,

Pffffffffffffff.............. was je écht opgelucht of toch een beetje teleurgesteld? Wij zijn er inmiddels echt wel uit dat we het bij onze twee kanjers laten, maar ik weet echt niet hoe ik zou reageren als het nou toch, per ongeluk, je weet het niet..... Maar het gebeurt niet hoor, dus vandaar mijn vraag.

Ik vind het geweldig, al die zwangere dames hier, maar ik moet er toch echt niet aan denken (maar nooit meer is ook zo definitief he, of niet)

Nou ja, jij weet het in ieder geval zeker dat het nu niet zo is. En dat is ook goed, toch?

Liefs
Susan

Opgelucht ja, maar ik zeg het wel voorzichtig hoor want als de natuur het anders regelt hoor je mij niet........ hahaha

Boerenkool kan niet goed geweest zijn!!! Maar we hebben er allemaal van gegeten dus of ie echt bedorven was????? Ik weet het niet hahaha

Vandaag maar weer genieten van de meiden (hoewel ze allebei niet lekker zijn Meike heeft veel gespuugd vannacht).

Groetjes
Renske

Terug
Bovenaan