de Box

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie de box al in de huiskamer staan? Wij nog niet en ik weet nog dat ik bij mijn dochter de box al had staan met week 37.
Morgen ben ik 39 weken en ik zit er nu toch over na te denken om ergens een plekje vrij te maken in de huiskamer. Al weet ik nog niet waar....
Hebben jullie de box al in de huiskamer staan??

Monique (bijna 39 weken)

Hoi,
Ik ben ook wel nieuwschierig wie hem heeft staan. Ik moet toch een dagje in het ZH blijven, dus ik denk dat hij dan neer wordt gezet. Hebben we bij mijn dochtertje ook gedaan.
Gr Tanja

Hoi,

Wij hebben de box op dit moment (37 +1) nog niet in de kamer.
Willen dit binnenkort wel gaan doen, zodat wijzelf en de hond er aan kunnen wennen.
Waar we de box neerzetten, weten we ook nog niet zeker...

Groetjes,
Rolanda

We hebben de box met 36 w neergezet dat onze dochter aan kon wenen.
Eerste 2 dagen wou ze bijna hele tijd in en nu kijk ze niet eens meer na de box.

Bij haar hebben we die pas neergezet toen ze gebooren was.

Mijn vriend heeft de box inelkaar gezet met 35 weken, hij was nieuwsgierig hoe het zou staan in de woonkamer. We moesten ook nog een plekje voor zoeken dus schuiven met de meubels.

Hoi!

Onze box staat hier al heeeel lang klaar.
We kregen hem eerder geleverd samen met het ledikant.
En ik kon het niet in de dozen laten zitten moest hem in elkaar zetten.
Staat heel gezellig!!
Wk 30 schaam schaam
Natas

Hihi Natas (en de rest), ik ben blij dat wij niet de enigen zijn die 'm al zo vroeg hadden staan!
Bij een week of 32 (weet niet meer precies) werd  'ie geleverd, en na het in elkaar zetten hadden we zoiets van "nu laten we 'm staan ook, leuk!".
Zo hebben we inmiddels de poes kunnen leren dat ze er niet in mag liggen.
(Wat overigens bij de kinderwagen, die in een hoek van de kamer klaarstaat, nog niet zo goed lukt, blijkbaar ligt die heel lekker!)

hoi,

Wij hebben de box wel al in de kamer staan. (37weken)
ik vond dat bij de 1e ook heerlijk kan hij toch slapen en heb je hem toch dicht bij je want in bed blijven liggen ik  kon niet.
ik zou al mogen bevallen en ik wil niet dat mijn vriend dadelijk alles nog op het laatste moment moet regelen.

gr yocha

Terug
Bovenaan