de Box

jaaaa, ik heb hem al staan sinds een week of 2 geloof ik, hetzelfde plekje als van me dochter tot vorige jaar, want als ze nou een maal 6 a 8 maanden oud zijn willen ze echt niet meer erin.

Manal 38+2

Ja vanmiddag heeft mijn man hem in elkaar gezet . Hele kamer gelijk weer vol .
Ben wel blij dat hij er staat al wist mijn dochter niet wat ze zag toen ze uit bed kwam vanmiddag. Ze schrik ervan arm schaap. Vind hem niet mooi zei ze . Toen ik de 2 manden onder de box liet zien en vertelde dat een mandje voor haar knuffels zijn vond ze de box wel leuk hahahaha.

Nu kwamen  we er alleen achter dat de  4 pennetjes kwijt zijn waar je de plak op legt. Hij kan nu alleen op de onderste stand.... Moeten we maar even een andere oplossing voor bedenken.

Monique  (38,6)

Wij hebben hem sinds 3 wkn in huis staan. Ik hem hem meteen helemaal aangekleed met kleed, muziekmobiel en een paar kleine speeltjes.

Ik was zo benieuwd hoe het stond dat ik echt niet meer kon wachten. En het staat reuze gezellig hoor moet ik zeggen.
Bij ons staat hij helemaal niet in de weg. Wij hebben een vrij grote huiskamer, z-vorm met een open trap in de huiskamer en daar staat hij voor.

Kruimel

Ik heb hem nog helemaal niet staan. En Twan is nu al een week oud.
Ik kan een box lenen van een vriendin, maar zolang ik hem nog niet nodig heb,
zet ik hem ook nog niet neer.
Afgelopen zondag kreeg ik van m'n vriendengroep een Doomoo seat (een soort
van zitzak voor baby's). Echt een ideaal ding, hij heeft er vandaag voor het eerst
in gelegen. Nou hij lag als een prins!

Groetjes Rinske, mama van Twan

Terug
Bovenaan