Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De check en groei echo verliep een beetje anders....
he wat vervelend allemaal. kan me voorstellen dat jullie je in ene erge zorge maken. laat je ook een beetje gerust stellen. je kan er op dit moment niks aan veranderen en beide zijn goed te behandelen. nu eerste het bloedonderzoek afwachten.
Tjemig dat is wel schrikken. En ben e nu niet nog een wetje ongerust tot de bevalling? En wordt uk ook eerder gehaald aangezien hij voor op schema ligt of houden ze je nu meer in de gaten? Kan me voorstellen dat je een moet slikken.
Succes nog met de laatste loodjes van de verbouwing.
Liefs
Na maandag hoop ik nog meer rust te ervaren. 's Avonds hebben ze de uitslag al binnen van het bloedonderzoek en om 16.15 heb ik een afspraak bij de vk.
Dan bespreken we een aantal zaken, dit zal duidelijkheid geven. Idd de vraag of ik er rekening mee moet houden dat het kindje eerder gehaald wordt, thuis of ziekenhuis bevalling, enz.