De club van OVERTIJD

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wie doet er met me mee?
Ben nu 2 dagen overtijd, en ben er helemaal klaar voor, alleen die kleine wil niet komen!
Wel af en toe voorweeen in mijn bovenbenen en soms in de buik, maar daar houdt het wel een heel eind bij op.
Waarom duurt wachten zo lang?

x yvon

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Mag ik ook mee doen?????
Ik ben dan vandaag uitgeteld, maar ik denk niet dat hier vandaag een baby geboren wordt.............
Ook ik ben er helemaal klaar voor. Heb gisteren nog het hele huis gestoft, gezogen en gedweild. Alles staat klaar........ Alleen ook hier nog geen baby in aankomst.
En ook ik rommel genoeg met voorweeën, maar ook daar blijft het bij.

Dus succes en ik leef helemaal met je mee!!!!

Liefs Hilma

Ben trouwens vanmorgen naar de verlosk. geweest. Alles zag er goed uit. Heb nog wel een afspraak gemaakt voor volgende week, maar de vk zei dat is denk ik voor de schijn, ik denk dat de baby er al lang is dan........
Dus, nu hoop ik heel erg een beetje dat ik misschien dit weekend weer moeder mag worden, of moet ik mezelf weer even wakker gaan schudden.....
Pfffff.....wachten........niet mijn sterkste kant....

hallo nieuwe club....
Ook ik ben vandaag uitgerekend, dus ik wacht met smart..
Al een paar keer geroepen "joehoe, je mag eruit komen hoor!"
Maar helaas... En hier nog helemaal geen gerommel,
geen voorwee, geen krampjes, helemaal niks...
Ik heb zelf ook nog niet het gevoel dat het snel gaat komen eerlijk gezegd.
Voor donderdag heb ik een afspraak bij de vk, om te strippen, maar
ook ik hoop heel erg dat dat niet nodig is!!
Ach, volgend jaar zijn we vast heeeel blij dat ze na de Sint kwamen...
We wachten maar...
Knuf Soela

Hoi dames,

Hier nog iemand die vandaag is uitgerekend, maar denk niet dat het vandaag nog komt.
Wel weer heel lichte voorweeen, maar niets zet door.
Wordt waarschijnlijk volgende week woensdag gestript dus nog ff wachten.
Hoop wel dat die kleine meid er dan al is.

Geduld is een schone zaak zegt men, laat ik dat nou net even niet meer hebben, haha.

Liefs Linda

Worden jullie trouwens ook zo gek van al die opmerkingen nu je bent uitgerekend?
(het komt er vanzelf een keer uit, bijv, bah!)

Heej,

Ja weer bijna een dag verder en nog steeds helemaal niks.
Ik heb al een tijdje zo`n raar gevoel in mijn liezen (weken), eerst dacht ik dat het de handjes waren of de schouders, maar ik hoor daar niemand over, weten jullie misschien wat dit is? Een soort druk lijkt er dan wel op te staan, en het komt niet tegelijk met een harde buik.
Vandaag wel genoeg harde buiken gehad, soms aai ik over mijn buik en voel ik ineens dat die knoer hard is, ik voel het niet eens!
Ik hoop ook zo dat het strippen bij ons a.s. woensdag niet nodig is en dat die knul zich eerder meldt, maar ik wordt er niet zekerder op met de dag, dadelijk liggen we nog in ons kraambed met kerst! Daar hadden we niet op geteld!

Meer kunnen we niet doen, maar ook van dat zeggen wordt ik ook weer zo moe.....

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Nou, daar ben ik nog even.....
Nog steeds rustig hier, merk wel weer dat sinds ik vanavond na de afwas, lekker languit op de bank lig weer wat harde buiken en gerommel heb...... Maar ja, da's niets anders dan de afgelopen 4 weken.......
Dus, meiden heel veel sterkte allemaal, hoop dat we of lekker slapen straks, of druk bezig zijn met het grote werk!!

Tot morgen,
Liefs Hilma.

Hoi,

Ik doe mee.
Ik was vandaag dus 40+1 en al zou ik willen, vandaag gaat het niks meer worden.
Vorige keer voor mij geen gebroken vliezen en geen slijmprop, ga hier deze keer dus ook maar niet op zitten wachten als teken. Hoewel, das niet helemaal waar hoor, kijk toch steeds even naar het wcpapiertje, voor de zekerheid haha.

Tijdens het lopen veel last van de bewegingen van de baby in mijn buik en regelmatig het gevoel dat ze een breinaald achter je schaambeen steken, erg pijnlijk.
Volgende week woensdag weer controle  en dan zien we wel weer.

Houd vol dames, kan nooit heel lang meer duren.
Hoop ik, anders ga ik aandelen in de Rennie fabriek nemen......

Groetjes Bons

Terug
Bovenaan