De club van OVERTIJD

heej,

Ja hier is manlief ook in de garage bezig, en de auto krijgt van binnen een beurt.
We hebben net afgesproken dat we bezig blijven, want anders duurt de dag zo lang.
het rommelt wel, maar who knows hoe lang dat nog gaat duren?
Ga mijn nesteldrang maar eens uitvoeren, vanmorgen al de badkamer en bed verschoond, nu krijgt de kinderkamer nog ff een sopje en de slaapkamer.
En daarna denk ik dat de bank ook voor mij is :)
Hier even flink wat muziek aan, dat poetst zo lekker hahaha
lekker zo`n zaterdag, zat me net te bedenken hoe dat dadelijk gaat als die kleine er is...haha

x
Yvon

Heb ook weinig kaas van computers, maar op t lijstje staat dat wij een meisje krijgen, maar we weten het nog niet. Het is voor ons ook nog een verassing. Wil iemand dat voor me veranderen??
Liefs Soela

Hoi,
ik ben zelf 18 dec uitgerekend maar ik hoop niet dat ik me bij jullie aan moet sluiten want ik word nu al gek van ongeduld.
met die bekken instabiliteit word het er allemaal ook niet veel beter op.
ik hoop dat jullie nu momenteel bezig zijn met bevallen en anders hoop ik voor jullie dat het niet lang meer zal duren.
ik duim voor jullie.
gr lisette

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2007 13:44:43'));

Heej hallo,

Hierbij een lijstje

Naam Uitgeteld Geslacht Geboren Gewicht Lengte
Westie 30-11 ?
Wy2006 05-12 Jongen
Rens2005 6-12 Meisje
Bons 6-12 meisje
Linda1980 7-12 meisje
Soela 7-12

Graag de twee ballonetjes naast de reactie gebruiken om toe te voegen.

Hoi meiden,

Hier nog steeds niets, lijkt wel of de weeen ook denken van laat ik maar helemaal wegblijven!
Had echt gehoopt dat het in het weekend zou gebeuren omdat mijn vriend dan vrij is en niet onderweg. (kan nog het is zondag, maar we rekenen er niet meer op).

Gisteren mijn ouders op bezoek gehad, lekker veel schoongemaakt en alles is nu wel klaar.
Vandaag maar even een sopje nog overal langs en dan mag het wel van mij.
We blijven maar bezig, want stilzitten en afwachten ben ik zo slecht in.

De verjaardag van mijn neefje moet ik al voorbij laten gaan, want dat is te snel nu.
Baal ik van want hij wordt 1 en als enigste tante moet je daar toch bij zijn.....

Nou ik hoop dat iig iemand vandaag of morgen leuk nieuws heeft en dat de rest maar snel mag volgen.

Succes Liefs Linda

quote: Linda1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2007 07:16:13'));

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2007 13:44:43'));

Heej hallo,

Hierbij een lijstje

Naam Uitgeteld Geslacht Geboren Gewicht Lengte
Westie 30-11 ?
Wy2006 05-12 Jongen
Rens2005 6-12 Meisje
Bons 6-12 meisje
Linda1980 7-12 meisje
Soela 7-12 ??
Hilma 7-12 ??

Graag de twee ballonetjes naast de reactie gebruiken om toe te voegen.

Goeiemorgen!!!

Ik ben er weer!! Nog steeds met baby in de buik........ Wel flinke weeën gehad vanacht...... Maar ja, daar blijft het dan weer bij......zucht.....

Vandaag lekker niets doen, lezen, enz. Succes!!

Liefs Hilma.

heej,

Ook hier nog steeds geen mama.
Het begint wel steeds meer te rommelen, steeds meer druk op de baarmoedermond lijkt wel. Ook meer harde buiken, maar echte weeen, ho maar!
Wij gaan ook vandaag de kerstboom zetten, en een lijntje spannen voor de kerstkaarten en geboortekaartjes en nog her en der wat opruimen.
We blijven maar bezig, want als we niks doen worden we helemaal gek!
Inmiddels alweer 4 dagen overtijd!
Wachten duurt lang!

xxx
Yvon
40+4dagen

Terug
Bovenaan