DE DATUM!!!

hey meiden

nou, onze trouwdatum is bekend.

op 01-11-10 om 11.00 uur geven erwin en ik elkaar het ja woord.

leuk he, al die nullen een eentjes hahaha.

dus we kunnen vanaf nu een hoop gaan regelen :D

verder alles goed hier. die kleine zit nog steeds veilig in mn buik :D

liefs, do

hey do,
gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! en leuke datum!!!
nu mag eindelijk de baby komen..
was trouwens het zoveel jarig feest van je ouders leuk?
vele succes bij de bevalling en dat je nu maar snel haar in je armen mag sluiten!!

Liefs, christien

Leuke datum, mijn ouders zijn in November getrrouwd met een enorm wit pak sneeuw. Het was echt een sprookje als je de foto's ziet, waren ook nog eens gemaakt in een kasteel. Dus November heeft echt ook wel wat.

liefs van Mariska

heyhey

dank jullie wel :D

tja, het was een beetje zoeken naar een leuke datum.
juni/juli vonden we te snel, augustus en september kunnen we niet, aangezien mn moeder een borstbesparende operatie krijgt, en de hersteltijd 6 tot 8 weken is.
oktober zaten geen datums bij, waarvan we zoiets hadden van: die wordt het.
en 10-10-10 valt op een zondag, dus dat gaat hem ook niet worden.
dus toen dachten we gister avond: 01-11-10 en die was nog vrij.
toen we ook nog eens konden kiezen hoelaat we wilden, zei ik 11 uur omdat ik dacht: die kids moeten smiddags ook gewoon naar bed kunnen en anders wordt het helemaal zo laat voor hun.
(trouwen duurt ongeveer een half uur, daarna naar de felicitatie zaal, daarna foto's maken op t stadhuis, dan naar de fotoshoot lokatie, fotoshoot maken, dan naar huis met de kids zodat ze kunnen slapen, daarna omkleden en uit eten met de hele bups en dan is het klaar)
toen ik het opgeschreven zag staan, de datum en tijd, was dat dus puur toeval: nog meet eentjes en nullen hahahaha.

het 25 jarig huwelijk van mn ouders was een leuk feest. het kado van ons vonden ze helemaal super.
we gaven een reissheque en van dat geld gaan ze naar normandie. das de plaats die ze hebben uitgezocht. ze hebben nog niet geboekt, dat moeten ze nog doen.
t was een geslaagd feest.

nou, ik ga er weer vandoor. lekker met mn aanstaande man :D op de bank hangen.

liefs, do

Hoi Do,

Had je al via Hyves gefeliciteerd, maar nogmaals: supermooie datum en tijd!
Geniet van je laatste daagjes "buik", ben erg benieuwd wanneer jullie dochter zich aanmeld...

Liefs Monica

Hey Do

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Grappige datum. Als ik nog had moeten trouwen dit jaar had ik voor 20-10-2010 gekozen denken, maar de 1tjes zijn ook erg leuk, ook omdat je oom 11 uur trouwt.
He veel plezier met de voorbereidingen.

Liefs Frida

Ps ik schrijf vandaag of morgen ff iets over Roan ivm druk druk druk en neit altijd zin om te typen.

Terug
Bovenaan