DE DATUM!!!

Hoi Do,

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Geniet van alle voorbereidingen, maar nu eerst..... Bevallen!
Toi toi toi enne we horen het wel. Hopelijk wil madammeke er snel uit.

Liefs

hee meis

wat een grappige datum!!!!
die van ons 10-09-2009 vonden wij ook erg grappig dus daarom hebben wij voor die gekozen

veel plezier met de voorbereidingen
wil je een echte trouwjurk en alles wat erbij hoort of houd je t echt klein?

liefs maurilla

hey meiden

bedankt voor jullie felicitaties :D

idd, nu eerst die kleine. die mag nu toch echt wel komen van ons hoor haha.
morgen al weer 39 weken.
denk dat ze nog wel even blijf zitten en dat ze ook pas met 40 weken komt.
nathalia kwam 5 kwartier voor de uitgerekende datum. denk dat deze kleine meid ook echt rond de uitgerekende datum komt (2 juni)

onze dag komt er ongeveer zo uit te zien:

sochtends 11 uur trouwen.
rond half 12 naar de felicitatie zaal
12 uur/kwart over 12 naar buiten toe, foto's maken met de familie. afscheid nemen van de familie.
daarna trouwauto in, en naar de fotoshoot plaats.
(waar weten we nog niet, maar denk n park of kasteeltje)
uurtje fotoshooten, daarna heerlijk naar huis.
dan kunnen de kids lekker slapen, erwin en ik even bijkomen van wat er allemaal is gebeurd en even lekker samen genieten van t feit dat we dan man en vrouw zijn.
daarna omkleden en uit eten met mijn ouders, broer, zus, opa, oma, erwin zn vader,moeder,stiefmoeder,broer,schoonzus en getuige met vriendin.

na het etentje gaan we allemaal weer lekker naar huis toe.

dus opzich heel klein, maar toch leuk.
ik zag het gewoon niet voor me:
een zaaltje huren, iedereen die naar ons kijkt hoe we die taart aansnijden en in elkaars mond steken (hahah), iedereen die toekijkt hoe we de eerste dans doen enz. plus t feit dat ik geen nacht mens ben. maar om nou t feest te laten eindigen om 10 uur met de mededeling: do is moe, die wilt naar bed dus jullie moeten naar huis. is ook weer raar he haahaha.

met het trouwen zelf, en de fotoshoot heb ik echt een trouwjurk aan.
met het etentje een avond jurk.
beide moeten nog uitgezocht worden.
mn tante heeft haar trouwjurk al die tijd bewaart.
een ontzettende mooie jurk, die ik graag aan zou willen.
maar we moeten eerst kijken of ik hem pas.
waarschijnlijk moet hij versteld en vermaakt worden en hij moet zowieso naar de stomerij.
als dit te veel kost, ga ik gewoon naar de bruidswinkel en kies ik een andere mooie jurk uit. maar liever die van mn tante. ben helemaal verliefd op die jurk.

20-10-2010 wilden wij niet trouwen, omdat dan het nichtje van erwin al gaat trouwen.

nou, ik ga lekker eten.

nogmaals allemaal bedankt
en jullie horen het wel als onze kleine meid op de wereld is gekomen.

liefs, do

Terug
Bovenaan