De eerste doos is binnen!! Yes!!

Ik heb m 3 weken geleden besteld maar nog niets gehoord. Hoe lang hebben jullie moeten wachten?
Ik zou me ook goed zwanger voelen als ik met die doos door t centrum zou lopen. Of mensen die doos zien of niet, ik zou lopen op lucht....

bij 16 weken? Dan moet ik nog 2,5 week wachten.... gaaf... leuk zo'n pakket...

Was dat nou die van felicitas? Voor de babydoos komt dan zo'n "doos"van een vrouw bij je thuis met een heel verkooppraatje...hhihihi.. Ik had de vorige keer niks aangenomen van die extra dingen alleen de gratis dingen.. Mevrouw een uur geweest en voor niks dus... Tja ik had gezegt dat ik alleen voor het gratis spul ging en dat ze het allemaal voor niks gaat doen en mij beter de doos kan gaan geven.. maar nee hoor... hihihhihihi..

Ik heb nog niets, wel al opgegeven. Ik begreep laatst dat alle dames van felicitas per nov geen werk meer hebben, wat dus zou inhouden, dat er ook niemand meer langs komt... Heel vervelend, ahummmmm.

Liefs Ro
11w+5d

ik heb ook gehoord dat je geen mevrouw meer bij je doos krijgt.... ;-) vorige keer ben ik er namelijk goed ingestonken. Dus kijk dit keer wel heel goed uit.

Ik heb vorige week mijn doos opgehaald. Is inderdaad best een leuk pakket, je krijgt het toch maar...

Ook ik heb gewacht tot na mijn echo met het bestellen van al die dozen. En nu maar wachten.....want ik heb nog niets gehoord. Ben heel benieuwd!!

Groetjes,
Lieke
13w+1d

Terug
Bovenaan