de eerste een jongen en nu een meid

A

Anoniem

Guest
hallo dames

vanochtend heb ik me 20 weken echo gehad   en ja ja we krijgen een meid GEWELDIG
aangezien we een zoontje al hebben van bijna 15 maanden   dus dit is wel super eigenlijk
voor de rest was het met ons meisje   goed alles zat er wat er moet zitten en niks afwijkends ook bewoog ze veel en had ze dr armpjes allebei boven dr hoofd       best geinig wand zo slaapt mijn zoontje ook nog steets vanaf de geboorte met ze armpjes omhoog

waarschijnlijk zal ze dat zelf ook wel blijven doen als ze geboren is vertelde de verloskundige

ikzelf vind de naam feline wel mooi passen bij me zoontje justin maar me man moet er heel erg aan wennen zei hij       dus wie weet

groetjes een super blije moeder   soraya

Geweldig meid, wat gaaf zeg een jongen en een meid. Gefeliciteerd! En de naam Feline is idd heel mooi
 Groetjes Carla mv Tessa

Feline is een hele leuke en originele naam! Leuk dat zo'n meisje als tweede, ik heb ook al een jongetje en krijg nu een meisje, ik vond het geweldig dat ik nu eindelijk iets roze kon kopen. Blauw was ook leuk hoor, maar na 3 jaar heb je dat wel gehad en wil je ook wel eens iets in roze kopen :)

LEUK!!! Een jongen en een meid (hoop ik stiekum ook op, maar bij mij blijft het een verassing)
En de naam Feline vind ik super passen bij de naam van je zoontje en ook bij je eigen naam!!!

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles ok is: gefeliciteerd!!!

Liefs Nika

hoi hoi,

Leuk joh, een jongen en een meisje. Ik heb allebei al, dus voor mij maakt het niks uit dit keer....

Ik vind Feline best een mooie naam, maar ik denk niet dat ik een dochter snel zo zou noemen. In het engels betekent Feline namelijk katachtig... En omdat wij in een engelstalig land wonen zou het altijd op z'n engels worden uitgesproken.

Groetjes,

Ellen

hoi hoi
leuk is dat he van allebij een.wij zijn nu zwnager van de zesde en hebben al 3jongens en 2 meiden,nu wordt deze kleine ook een meid dus ons geluk kan niet op.
liefs sil

wat leuk! En fijn dat alles goed gaat. Feline een erg mooie naam, ook een mmoie betekenis. staat ook op mijn lijstje maar manlief hier is er ook niet zo fan van helaas.
maar wellicht krijg jij je man wel enthousiast voor d enaam feline.

Wat zal ik zeggen? Je hebt het lekker dik voor elkaar! Heerlijk toch.

lekker na blauw, nu roze.

liefs
talke

Terug
Bovenaan