de eerste een jongen en nu een meid

halloo dames

bedankt voor de berichtjes

geweldig eerst anderhalf jaar blauw en jongens kleren gehad en nu toch eindelijk roze  rokjes jurkjes enz     heb vanmiddag al snel een shirtje en rokje gehaald en zat een beetje in de knoop met de mayoos   wand ja waar liggen die nou   ik zoeken zoeken zoeken liggen ze bij de sokken en mutsjes   hahahah   dat is dus eff wennen

vind het ook heel leuk hoe iedereen hier op de naam reageert ik had ook wel een paar minderpositieve reacties verwacht     dus dit valt me 100% mee
en ik ben ook helemaalweg van de naam     maarja daar moet je met ze tweeen voor zijn om de naam mooi te vinden       en mijn man heeft toch een beetje zijn twijfels   terwijl ik zoiets heb van       nou dit is de naam       denk ook dat ik   niet snel een geschikte naam vind meer   mocht deze uiteindelijk toch niet door gaan

groetjes soraya  

ps voor de dames hier ook trouwens gefeliciteerd   die zwanger zijn

Super leuk man en ik kan me voorstellen dat je superblij bent.
Geniet van je zwangerschap.

lfs nice

Gefeliciteerd meid! Wat leuk dat je straks een jongen en een meid hebt, een echt koningskoppel!!

Geniet er maar lekker van en ga je lekker te buiten aan al het roze!!!

gr mama van MD

Hoi hoi,

Tja wat zal ik zeggen: meer smaken zijn er niet!!! Hartstikke leuk joh, een jongen en een meid.
Wij hebben al een dochter. Het maakt me totaal niet uit of we een dochter of een zoon erbij krijgen. Allebei erg leuk!
Geniet van het shoppen naar roze!!

GRoetjes,
Heartje

Hoi Soraya,

Gefeliciteerd! Wat leuk, na een zoon een dochter. Zo heb je het mooiste van twee werelden.

Ik heb zelf twee dochters en een zoontje en nu dus zwanger van een ?

Zaterdag hebben wij een pretecho en gaan dan proberen het geslacht te achterhalen.

Dat is voor de eerste keer want bij de andere drie wisten we het niet.

Ik vind het reuze spannend!!

Leef je lekker uit in het roze wereldje! Vandaag was ik even in de stad
en er hangt weer hele leuke roze mode bij de baby-afdeling.

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan