de eerste foto's!!!!!

hoi kari,
die lila baby is nynke en ze ligt op de laatste foto naast evi, ook van 6 januari.
ik kijk nog wel even voor de bovenste foto, zou je eigenlijk nummertjes in moeten zetten, hihi.

hoi,hoi,

Leuke foto's!
Ik was helaas te laat voor de baby groepsfoto.
De foto met Nynke en Evi is ook erg leuk geworden, vlak voor ze de speen bij Nynke uit haar mond  trok hihihi

groetjes

Ik vind dat Evi heel veel van Floor wegheeft, grappig om te zien. Alleen heeft Floor ooievaarsbeetjes op de oogjes waardoor het lijkt alsof ze roze oogschaduw opheeft, haha! Het lukt nog steeds niet om een foto van haar te plaatsen, dan zou je goed kunnen vergelijken!
groetjes Ruth

oke, ik doe een ondertiteling-poging... (van de 1e foto)

links van boven naar beneden: Senna (toch... van Marijke?), Rowan van Annemiek, Loek van Rosanne, en dan in het oranje shirt weet ik even niet meer (wat erg... was Kim niet de mama van... Brian??? Sorry als ik het mis heb...)
In het midden van boven naar beneden Laura en Nynke
Rechts de tweeling van duomama, namen weet ik niet meer...

Kan er mee door deze poging. Ik weet niet alle namen meer, sorry!

Wat een hele leuke foto's.
Zo te zien hebben jullie het heel erg naar jullie zin gehad.
Misschien zijn wij er de volgende keer ook bij, moet ik mijn mamma maar lief aankijken.

Groetjes, Nikki (dv Marieke)

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 22:01:34'));

oke, ik doe een ondertiteling-poging... (van de 1e foto)

links van boven naar beneden: Senna (toch... van Marijke?), Rowan van Annemiek, Loek van Rosanne, en dan in het oranje shirt weet ik even niet meer (wat erg... was Kim niet de mama van... Brian??? Sorry als ik het mis heb...)
In het midden van boven naar beneden Laura en Nynke
Rechts de tweeling van duomama, namen weet ik niet meer...

Kan er mee door deze poging. Ik weet niet alle namen meer, sorry!

Brian klopt en de tweeling zijn Jesse en Lisa

Terug
Bovenaan