De eerste keer zwanger worden

Hoi anoniem,

ik ben net 18 weken en 1 dag zwanger voor de allereerste keer. Toen wij het ontdekten was het vaderdag, om 5.15 uur smorgens, ik gilde het uit, tranen in mijn ogen, janken! Mijn vriend ook helemaal gelukkig, want het was pas onze 4de ronde na het stoppen met de pil. Ik kon het ook gewoon niet geloven... ik...zwanger... hier had ik al jaren over gefantaseerd, en nu we eindelijk onze zaakjes (huis, baan) op orde hadden wilden we er echt voor gaan samen, en was ik ook nog eens zo snel zwanger!

Van de week heb ik de baby al aan de buitenkant van mn buik voelen trappen, het wordt gewoon steeds leuker! Mijn vriend en ik gaan ook nog trouwen, gewoon omdat we dat fijn vinden voordat de baby komt. We zijn nu al druk met het kamertje en allerlei spulletjes aanschaffen, ik hoop dat iedereen op dit forum het ook snel mee mag maken, ik vind het helemaal super!

Liefs Muizeke
(februari forum)

Hoi Anoniem40,

Ik denk dat de meeste wel de onzekere momenten herkennen hoor.
Toen we probeerden zwanger te worden, dacht ik alleen maar daar aan.
Ik wilde het, en wel zo snel mogelijk.
Na 8 maanden was het eindelijk zo ver.
Ik kwam er achter na 7 weken omdat ik zo vaak moest plassen.
Het testen was super spannend en de positieve streep was een heel bijzonder moment.
Die avond kreeg ik ineens een panic attack, waar ben ik aan begonnen, ik kon niet meer terug etc.
Maar gelukkig heb je 9 maanden de tijd om daar aan te wennen, en als je eenmaal dat kindje in je buik voelt bewegen......dat is zo bijzonder!

Zwanger zijn en ook het moederschap is echt niet alleen maar een roze wolk, soms is het ontzettend zwaar, maar de leuke en emotionele momenten maken het allemaal waard (voor ons dan)

Succes met het nemen van je beslissing.

Terug
Bovenaan