De eerste lachjes!!

Sem is nu 4 weken en 4 dagen. en produceerde net in de box een prachtige lach.
Kraaide ook uitbundig. Ik kreeg helemaal een warm gevoel. Door zoiets vergeet ik even de slapeloze nachten, de huiltjes en alle onzekerheden. Wat is het toch heerlijk om dit te zien.

Groetjes Mirjam

wat leuk!!ik vroeg me net af wanneer dat zou beginnen.boas is nu 3,5 weken en moppert,kreunt en huilt alleen nog maar.wat gezellig gepruttel en een big smile verzacht idd de slapeloosheid.ik kan bijna niet wachten.
groetjes kari

Wat leuk! Ik ben jaloers, ik wil ook lachjes! Af en toe een halfslachtige poging en verder alleen nog maar lachstuipjes.... Maar die stuipjes zijn al zo lief! Volgens mij knuffel ik haar helemaal fijn als ze straks echt gaat lachen...

O wat leuk, na 4 weken en 4 dagen al lachen!!! Die van mij doet het nog niet (vandaag precies 5 weken), hij heeft er echt geen zin in. Of misschien is   ie gewoon sacherijnig, hihi. Nou geniet maar lekker van de lachjes van je kleine....

groetje van angela. (mama van chris)

Leuk zeg! Ik had in de tweede nacht zo'n moment. Lag nog in het ziekenhuis en zat er helemaal doorheen. Rugpijn, niet kunnen plassen, huilen etc. Toen ik weer even wat was bijgekomen schonk die kleine me een mooie glimlach.
Nou ja, echt lachen vanuit plezier zal het niet zijn geweest. Misschien een soort spiertrekking, maar voor mij was het prachtig.  Het maakte mijn hele nacht en alle ellende goed. Ben benieuwd wanneer het " echte" lachen komt.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

jaaah, herkenbaar!

naima kan sinds deze week ook met geluid lachen.
haar gecorrigeerde leeftijd is nu 5 weken. (13 wkn - 8wkn te vroeg = 5 wkn)
ik vind het zo leuk als ze dat doet. en dan kijkt ze zo lief met die grote bruine ogen naar me, smelt.. smelt!! geniet er maar van.

liefs, SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32 wkn

Heerlijk hé, Kamiel is morgen 5 weken en ik dacht vanmorgen een echte
lach te pakken te hebben, hij keek me aan en lachte met volle open
mond! Inderdaad alle moeheid en zware momenten smolten als sneeuw voor
de zon!! Ik twijfelde of de lach nu wel echt was maar door jouw verhaal
hou ik het erop dat dit zijn eerste lach was!!!! groetjes Leonie

hahaha ik twijfelde eerst ook wel even hoor of het een echte lach was. Mar het was met geleuid dus  we hebben besloten dat het toch in de boeken gaat als eerste lach!
Het mooie moment is voor mij het belangrijkste of het nu misschien stiekem een stuip was of niet.

Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan