De eerste lachjes!!

Geweldig he, die lachjes. Mijn vriend omschreef het zo mooi: "hier smelt je echt van!!"
Gisteren haalde ik jaap voor de eerste voeding 's morgens uit bed (07.45u) en toen was ie echt aan het sjansen met z'n lach en blik. Mijn zusje was er 's middags en vond um een echte charmeur.
Daar kun je wel op teren als hij 's nachts besluit na 2,5u ipv 5u weer om eten te vragen.
Groetjes mira sinds 02-01 mama van jaap

Ha blije moeders!

Ik zit hier ook te bedelen om lachjes, maar tot nu toe zijn het vooral grote kijkers, smakkende mondjes en uitgestoken tongetjes, alsof ze terug willen praten als mama weer eens hele verhalen ophangt...
Vooral onze dochter  kan héél serieus kijken, alsof ze echt snapt wat je zegt. Ze heeft eergisteren voorzichtig geglimlacht naar mij en onze oudste dochter, die het trouwens gelijk zag: "Mama, Lisa lacht!" Dus dat wordt ook wel het eerste lachje voor de babyboeken. Wel grappig: 's avonds zei ik tegen mijn man dat er 1 van de tweeling gelachen had, alleen wist ik even niet meer wie  Gelukkig dat mijn dochter me kon helpen...

Groetjes,

Esther, mv Joanne (031101), Remco (051003), Jesse en Lisa (120107)

Oh dat is echt zo leuk als je baby voor het eerst echt gaat lachen, vorige week lachte Katie al naar ons maar dat was maar voor korte duur, nu komt er echt een brede smile met geluid! En die houdt toch wel een aantal seconden aan! Geweldig!!!!!

Groetjs mickey en Katie (14-01-07)

Sinds gisteren lijkt ons meisje veel wakkerder en kijkt ze ons meer aan, met open mond en dan trekken die mondhoeken wel. Maar een echte lach wordt het helaas nog niet... Tja, oefening baart kunst en goed voorbeeld doet goed volgen. Dus we lachen ons rot boven die box, haha! Over 2 dagen is Esther 6 weken. Het zou toch wel netjes zijn als ze het voor die tijd zou doen?

Terug
Bovenaan