de eerste nacht doorgeslapen :-)

A

Anoniem

Guest
Vienna sliep wel vaker 8 uur achter elkaar, maar altijd op het verkeerde tijdstip, van 6 uur s avonds tot 2 uur s nachts bijvoorbeeld.Daarna had ze een week dat ik het tot 4/4.30 kon rekken met de speen.  Voorgisteren had ze van 22.00 tot 5.30 geslapen en afgelopen nacht van 20.30 tot 6.00 uur vanmorgen. Dat mag ik toch wel doorslapen noemen of niet :) Ik hoop dat deze trend zich voortzet natuurlijk want het is toch wel lekker om ongestoord te kunnen slapen. Vienna is bijna 8 weken, haar broer was ook 8 weken toen die begon door te slapen maar die sliep gelijk tot 7 of 7.30 uur.

Nog meer doorslapers hier?

Ja hier nog een doorslaper. Eline is nu 5 weekjes, maar slaapt sinds een week lekker door. 21.00 uur de laatste fles en dan om 6.00 uur weer. Heerlijk. Kun je weer even bijtanken.

Groetjes Trienke mv Jelmer en Eline

Hoi

Nee, helaas Fleurtje slaapt nog niet door, vandaag ben ik voor het eerst echt moe...
Ik hoop dus snel ook lekker door te kunnen pitten.

x Petra

Ik ben jaloers. Mijn zoon (27-9-2007) sliep de eerste anderhalve week ook door: zeker 6 uur achter elkaar en vaak wel 7. Totdat het consultatiebureau vond dat hij onvoldoende groeide (dat was ook echt zo) en ik het advies kreeg hem 's nachts wakker te maken. Ik heb het advies braaf opgevolgd en maakte hem 3 nachten achtereen wakker. Ik heb het geweten: sindsdien wordt hij elke nacht wakker rond 4.30 uur. De laatste paar nachten slaapt hij wel weer van pakweg half 1 tot half 6, maar echt blij ben ik nog niet.

hallo,

hier wel een doorslaapster :)
krista slaapt al door vanaf dat ze 5 dagen was.
das errug prettig
ze slaapt van 22.00uur tot 7 uur lekker door
en meestal moet ik haar om 7 uur ook nog wekken, want dan stroom ik over.
onze andere twee kids sliepen ook snel door, de oudste met de 2de dag al en de tweede na 3 weken zo'n beetje.

sas
mv joost sophie en krista

Hier nog niet hoor. Isa gaat rond 7 uur 's avonds in bad en daarna voed ik haar. Ze slaapt dan tot een uur of 1. Vervolgens komt ze dan weer rond een uur of 5. Gelukkig blijft ze wel half slapen tijdens het drinken (ik voed haar liggend) en kan haar daarna zo weer in haar bedje kieperen. Maar op echt doorslapen reken ik voorlopig nog niet. Mijn oudste ging na 3 maanden doorslapen. Als Isa dat ook doet ben ik allang tevreden. Moet zeggen dat ik ook niet echt moe ben van die nachtvoedingen omdat ik zelf eigenlijk gelijk weer in slaap val als ik haar heb aangelegd.  

Groetjes Nathalie  

als ik al deze berichten lees vind ik het gewoon raar om te vragen, maar dat komt denk ik doordat ik mama in opleiding ben met de eerste hahahaha

maar jullie laten de kleine dus gewoon náchts door slapen?
als ze bijv om 3 uur de fles moet hebben en ik word zelf wakker om 3 of 4 uur dan maak ik tessa wakker voor de fles als ze nog slaapt, maar dat hoeft dus niet begrijp ik...
wij geven tessa overdag om de 4 uur een fles en in de nacht om de 5/6 uur...
hoe laat geven jullie de laatste fles dan ongv?

ik leer echt veel hier op het forum hihihihi

groetjes

Marissa is nu 5 weken en ze zit nu op 5 voedingen per dag. Ze slaapt 's nachts 1 blok van 6 uur en daarna nog een blok van 5 uur. Het begint dus de goede kant op te gaan. Ze komt dan automatisch  overdag wel een keer eerder zodat ze toch 5 voedingen krijgt.

Terug
Bovenaan