De eerste volgens mij !!!!

@ Moosje: Gefeliciteerd  en nu lekker genieten he!! Waren jullie al lang bezig??

Naam:                                
     Leeftijd
     Uitgerekende
    datum
         Wanneer        
        de echo
       wanneer  de
       verloskundige

Moosje23
27
4 Oktober
13-2
??

Babybeer      
25                
5 oktober
??
??

Phoebe
??
??
??
??

Brenda
??
??
??
??  

Hier vandaag een positieve test en ben er nog helemaal perplex van. Zo lang als de eerste op zich liet wachten zo snel komt deze.
Helemaal gelukkig.

Iedereen een hele goede zwangerschap.

Groetjes

Hoi Dames,

Graag wil ik me ook bij het clubje van zwangere dames aanmelden. Ik ben vandaag volgens mij ongeveer 5 weken zwanger. Heb zondag positief getest, leuk en heel spannend. Voor mij is het de tweede, heb al een heel lief dochtertje van 1,5 jaar.
Lijkt me leuk samen te kletsen over onze zwangerschappen enzo.

Groetjes, Mama van Isis

Dank je wel.

Wij zijn nu 6 jaar bezig, in juli besloten toch weer naar het ziekenhuis te gaan en vanaf die tijd is het heel snel gegaan.
Kan nu niet wachten to 13 februari tot de eerste echo, maar maak me ook een beetje zorgen iedereen zegt dat ik beter kan wachten tot het te zien is op een normale echo.
Een inwendige echo zou een miskraam op kunnen wekken, tja en ik laat me natuurlijk angst aanjagen.

Hey meiden,

Wordt gezellig hier!!!

Ik zal het lijstje ook even invullen

Liefs Phoebe

Naam:                                
     Leeftijd
     Uitgerekende
    datum
         Wanneer        
        de echo
       wanneer  de
       verloskundige

Moosje23
27
4 Oktober
13-2
??

Babybeer      
25                
5 oktober
??
??

Phoebe
28
2 Oktober        
12-2
??

Brenda
??
??
??
??

Naam:                                
     Leeftijd
     Uitgerekende
    datum
         Wanneer        
        de echo
       wanneer  de
       verloskundige

Phoebe
28
2 oktober
12-2
??

Moosje23
27
4 Oktober
13-2
??

Babybeer      
25                
5 oktober
??
5-3

Brenda
??
??
??
??

Hoop dat ik snel ook een echo krijg maar dat is pas met 12 weken.
Jeetje Moosje dat is echt heel lang wachten geweest voor je. Helemaal super dat het nu raak is dan.
Geniet er lekker van.

Yes! na een miskraam in sept vorig jaar, ben ik weer zwanger!!! Ben helemaal blij, ook omdat ik het gewoon niet aan had zien komen. Ik heb nog nauwelijks kwaaltjes, terwijl ik de vorige zwangerschap al snel honger had en moe was en pijnlijke borsten had. Helemaal geen last van, maar de test zegt: zwanger! Helaas wel onzeker over hoe deze zwangerschap verloopt, maar ik ga er eerst van genieten :D jullie ook allemaal gefeliciteerd!

Liefs, Hester

Ps. ik weet niet hoe dat met die lijst werkt, maar als iemand mij er tussen wil zetten? Ik ben 23 jaar en dit wordt ons 1ste kindje als alles goed gaat.

oja, echo's en datums weet ik nog niet. heb een onregelmatige cyclus, dus even afwachten wat de echo zegt. en wanneer die zal plaatsvinden weet ik ooknog niet.

Groetjes!

Terug
Bovenaan