De eerste weken..........

Jeetje zeg inderdaad echt spannend. en sorry voor de rekenfout. ik moet nog 4,5 week wachhten op de echo en niet 6 weken.

volgens mij lopen we aardig gelijk!

zwanger zijn maakt gewoon onzeker....je wil iets graag, het lukt...maar de uiteindelijke wens is een "kinderwens" en niet alleen de zwangerschapswens....

Iedereen wil graag een gezond kindje in haar armen...en ja de eerste 3 maanden zijn spannend...maar eigenlijk is het dat de hele zwangerschap...

ZO lees je hierboven iemand die een miskraam kreeg met 15 weken...dat verwacht je natuurlijk niet...
Wij zelf zijn een kindje verloren bij 22 weken...ja wie had verwacht dat de 20-weken echo voor ons zo slecht zou uitpakken...wij in iedergeval niet...

Ik vind het genieten van een zwangerschap niet makkelijk, het onbezorgde is er voor ons af, ondanks dat we na Ninthe* nog een gezonde dochter hebben gekregen, Nova nu 17 mnd...ook deze zwangerschap blijft spannend ( nu 7wk+ 2 dgn)...maar ik wil genieten...het is de laatste zwangerschap voor ons....

Probeer te genieten, hoe moeilijk dat soms is, en hoe onzeker je bent....je moet weten, dat de meeste zwangerschappen toch gezonde baby-tjes brengt....

hoi randy,
ja je heb idd gelijk.
dat vertelde mvm ook tegen me.het is voor ons ook de laatste.en om ons heen en het regelmatig mis gegaan ook met 22 weken en 19 weken.iemand bevallen van heel kritiek was.hersenbloeding gekregen.maar als je alles op een rijtje zet.
meeste zwangerschappen gaan goed.
ik wilde het ook voor me houden want stel dat!!! bij de 1ste en 2de deed ik dat niet.gilde het gelijk rond.ben dinsdag 6 weken,langzaam bepaalde mensen aan te het vertellen.me werk brengt ook risico met zich mee.dus alleen maar mooi als ze het weten.mvm had 20 of 40 aanmeldingen gehad daarvan was 1 met een miskraam.dat valt toch mee!!!!ze vertelde dat het in de meeste gevallen voor de 7 weken mis gaat.met 8,5 week komen de plasbussen aan me deur dat vind ik het genoeg,mogen het maar zien.voor je het weet heb je grote kids.me dochter is alweer 5,5 jaar.vliegt voorbij.

vind dit wel spannende tijd omdat het nu het hart begint te kloppen.
gr marjan

hoi,

toch fijn om te lezen dat bijna iedereen wel onzeker is die eerste weken..
ik ben maandag 6 weken.(ongeveer)
krijg 9 nov een echo om precies te kijken hoever ik ben.heb vorige week beetje bruin/roze met afvegen gehad en toen mocht ik gelijk komen omdat ik zo onzeker was en was toen ongeveer 5 weken.fijn om te lezen dat van die aanmeldingen maar 1 miskraam was..!dat geeft weer wat rust he!

succes meiden deze spannende tijd!
liefs zonnetje

Hoi hoi,

Ja die eerste 3 maanden vreet je je zelf op met het idee da het mis kan gaan, weet er zelf genoeg van!
Ik heb een docher van bijna 2, en 3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad, dus maak me de hele dag zorgen!
Ik ben nu pas 4 weken en 3 dagen zwanger, maar ik krijg gelukkig over 4 weken een echo ot die tijd moeten we maar proberen ervan e genieten!

Probeer er van te genieten.

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan