Er zijn al meer topics over dit onderwerp maar het blijft ook maar doorgaan he?
hebben we net een lekker ritme met 5 flesjes te pakken is ze 6mnd dus andere voeding, max 3flessen en meer warme hap ipv alleen groente en yoghurt erbij. het ritme zoeken begint weer helemaal opnieuw,om moedeloos van te worden soms.
vanaf het moment dat de arts bi j de CB zei: ze mag maar 3 flessen en nu ook yoghurt liet mara 1 fles direct staan,alsof ze het wist. Yoghurt vind ze heeerlijk.
alleen middags snap ik haar nog niet, wat wil zij? wat wil ik? vooral om 15 en 19 uur. en welke tijden?
sinds gisteravond wil ze ineens om 21 uur de laatste fles zo uit het niets
groetjes sabine
7,30 fles 180ml
9.00 opstaan
10.00fruit
12.00 yoghurt en broodkorst (die vind ze nog niks)
15.00 honger maar drinkt ongeveer 100ml, thee was niet voldoende, moest de fles zijn
17,30 groente, een groot potje gaat er nu al in
19.00 honger maar drinkt ongeveer 100ml
20.00 bad
21.00 bedje en nu wil ze direct de laatste fles
180ml en pap
hebben we net een lekker ritme met 5 flesjes te pakken is ze 6mnd dus andere voeding, max 3flessen en meer warme hap ipv alleen groente en yoghurt erbij. het ritme zoeken begint weer helemaal opnieuw,om moedeloos van te worden soms.
vanaf het moment dat de arts bi j de CB zei: ze mag maar 3 flessen en nu ook yoghurt liet mara 1 fles direct staan,alsof ze het wist. Yoghurt vind ze heeerlijk.
alleen middags snap ik haar nog niet, wat wil zij? wat wil ik? vooral om 15 en 19 uur. en welke tijden?
sinds gisteravond wil ze ineens om 21 uur de laatste fles zo uit het niets
groetjes sabine
7,30 fles 180ml
9.00 opstaan
10.00fruit
12.00 yoghurt en broodkorst (die vind ze nog niks)
15.00 honger maar drinkt ongeveer 100ml, thee was niet voldoende, moest de fles zijn
17,30 groente, een groot potje gaat er nu al in
19.00 honger maar drinkt ongeveer 100ml
20.00 bad
21.00 bedje en nu wil ze direct de laatste fles
180ml en pap