de eeuwige zoektocht naar voedingritme

2 eetlepels/3voedingslepels en dat met de m speen? misschien moet ik die l speen ook groter maken.

mijjn moeder vindt het maar raar die maten, zij kreeg een speen en een stokje en moest altijd al een gaatje zelf maken.

zo nu fruit geven en dan naar opa en oma, boodschapjes doen en dan is de dag alweer zo voorbij

groetjes

ja die schema zijn zo`n gedoe,
vaak merken we wel aan demi als zij aan verandering toe is dan word ze beetje vervelend rond de tijd dat we moeten gaan schuiven met de fles en zo.

maar volgens mij zijn wij nog de enige die s`avonds om 11 uur flesje geven.
voordeel is wel dat ze altijd doorslaapt tot 9 a 10 uur.
wat voor mij erg fijn is als ik late dienst heb gehad :p

maar als ik dan vroege heb moet zij ook we vroeg opstaan om kwart voor 7 al.
daarom is het wel extra lastig vind ik om een ritme te vinden.
elke dag is nog beetje anders bij ons.

ik wist niet dat ze yoghurt mochten ?? bij half jaar al? demi word ook binnekort half jaar en dan overstappen op voeding 2.

maar vind het ook zo lijken alsof ze maar de hele dag moeten eten. met al die hapje en zo.

kus

we wennen er al een beetje aan

Mara slaapt nu van 21-8 uur dat is wel lekker, alleen nog 3keer eruit voor de speen

heeft iemand daar een oplossing voor????

Ik wist ook nog niet dat ze yoghurt mochten tot de cb het zei, bevalt goed hoor, ze vind het heerlijk.

je bent er wel druk mee, ze kan nog neit zelf de fles vasthouden of een koekje eten, je moet alles voeren, dat maakt het heel druk. maar gaat vast snel over, ze groeien zo snel

groetjes sabine

o daar heb ik geen tips voor
onze meid doet zelf aan d`r vingers sabbelen (op een hele aparte manier b.t.w is wel grappig)
maar ze wil geen speen, opzich wel handig want haar vingers heeft ze altijd bij.
we wil ze nu geen wandjes aan met die koude weer want dan kan ze ook niet bij haar vingers.

kus

Terug
Bovenaan