De etos babydoos???

Ik verwacht binnenkort een telefoontje van de hostess van de etos (felicitas) doos!Weten jullie of het de moeite waard is om die langs te laten komen.Ik bedoel zit er wat bruikbaar spul in?Bij mijn zoontje zat er niet veel bruikbaars in en toen zat die vrouw hier wel.Zonde van mijn tijd vond ik toen!Wie heeft hem al gehad?

Hey Dames....
Nou mijn zoontje is van 18 mei dus bij mij is die hostess al langs geweest.
Nou zo heel veel zat er niet in: Een slabbetje van olvarit, een potje worteltjes, een potje banaan, een lepeltje van olvarit, pakje goedenacht melk, sudocreme, klein flesje spa, pakje maandverband en natuurlijk veel folders en wat boekjes.
Ach ja het is natuurlijk altijd leuk om te krijgen, maar ze willen je natuurlijk ook van alles aansmeren.....
Groetjes, patricia

Ik vond het 1 grote verkoop truc, kan je aanraden om deze dame niet te laten komen, ze zi bijna een uur van alles en nog wat te verkopen.
Bij alles probeert ze je proefabonnementen aan te smeren(in de hoop dat je vergeet af te melden).
Als ik dit van te voren geweten had, had ik de doos nooit aangevraagd.

Zeker als je geen nee durft te zeggen, kan deze dame je een hoop geld kosten

Helemaal eens met bovenstaande reacties. De doos zelf stelt niet zoveel voor, maar die dame die erbij komt is vreselijk vervelend. Die bij ons in de buurt bleek ook de reputatie te hebben dat ze niet eerder weggaat dan dat ze wat verkocht heeft. Eerst kwam de eerste serie boekjes op tafel, over Hoteldebotel. Hartstikke leuk, maar ik geloof ruim 20 euro per maand. Ik zei dat ik dat erg veel geld vond voor boekjes. Nou, dan de volgende serie, 15 euro per maand. Nog steeds veel geld. De volgende was 12 euro per maand. En het gaat natuurlijk wel om de ontwikkeling van je kind.  Je gelooft het niet, maar ik ben er dus wel ingestonken. Het ene na het andere abonnement komt voorbij en nee, je kunt er niet even over nadenken, want het zijn 'huiskameraanbiedingen'.
Ik raad je echt aan om de hostess van Felicitas niet langs te laten komen, of je moet graag dingen willen kopen. O.a. dit biedt ze aan: 4 verschillende boekenseries, abonnementen op Kinderen, Ouders van Nu, Ook en misschien nog wel meer, kledinglabeltjes, naamtags, fotoalbums met de naam van je kind (heel leuk, maar wel €30,-) een hele set van Nubby, een boek over kinderkwaaltjes, aanbieding van Centerparcs, een gesprek met één of andere financiële instantie, en vast nog wel meer. Op een gegeven moment heb ik het maar over me heen laten komen, heb toen niet meer echt geluisterd.

Ik vind het een goedkope verkooptruc en ontzettend veel moeders trappen er in. O ja, die boekenseries kun je niet stopzetten tijdens het jaar, want je krijgt alles in één keer toegestuurd en je betaalt er dan maandelijks nog een bedrag voor. Je kunt er nog op één manier onderuit: binnen acht dagen het eerste boekje plus het welkomsgeschenk terugsturen (staat in heel kleine lettertjes achter op het contract), wat ik dus ook gedaan heb.

Sorry dat het zo'n lang verhaal geworden is, maar ik vond het lekker om even mijn hart te luchten. Ik vond het zo stom van mezelf dat ik er toch in getrapt was. Ik koop echt wel boekjes voor mijn kind, maar dan gaan we gewoon lekker met z'n tweeën naar de winkel toe.

Liefs,
Noa

Nog even over wat er aan producten in de doos zat (ik heb hem 2,5 week geleden gehad):
-lepeltje van Nubby (vind ik wel handig)
-potje doperwtjes/worteltjes van Nestlé
-fotoalbumpje
-kleintje sudocreme (maar die zit in zo ongeveer elke doos, ik heb er nu al vier)
-Ouders van Nu
-Flair (geloof ik)
-Kinderen (tijdschrift)
-maandverband
-flesje water
-2 pampers
-en een hele zooi folders

Dit is een karige score voor minstens een uur van je tijd.

En het komende jaar kun je rekening houden met diverse telefoontjes van verkopers van van alles en nog wat. Want je naam, adres en telefoonnummer zijn nu bij diverse firma's bekend...
Ik werd er niet echt vrolijk van.

Groetjes,
Marianne

Als ik jou was zou ik ze niet laten komen.
Ze proberen je echt van alles aan te smeren en zoals al eerder gezegd je kan nergens over nadenken of met je man/vriend overleggen want je moet gelijk zeggen of je wel of niet van een bepaalde aanbieding gebruik wilt maken.

Verder vond ik dat er in de doos zelf meer troep als nuttige dingen zat.

Marjolein

Terug
Bovenaan