De etos babydoos???

Hoi,

Tja... en zo kijken we er allemaal weer anders tegenaan.
Ik had/heb er dus geen problemen mee, ik vond het wel grappig... en die dames doen ook alleen maar hun werk.
Ik heb dus wel die Hoteldebotel genomen, en ben er tevreden mee... feitelijk is het dus zo, dat het eigenlijk niét per maand is, maar dat je de optie hebt om het in delen te betalen (10x ofzo) en hier hebben ze best lang plezier van.
Het zijn niet alleen boekjes, maar ook spelletjes/knutseldingen/activiteiten.
Voor elke leeftijd wat wils dus! hahaha, nu klink ik als die muts

En hier was ze totaal niet opdringerig, dat ligt toch echt aan de persoon zelf die langskomt... en ik heb niets genomen wat ik niet had gewild.
En die proefpakket.. tja, het is en blijft gratis... het is mooi meegenomen.

Groetjes Debby

Hoi,

Idd grappig te zien hoe iedereen verschillend reageert, maar mss heeft veel wel met de hostess zelf te maken. Hier (Brabant) was het een erg vriendelijke en gemoedelijke vrouw. De babydoos zelf is niet super (ik heb em amderhalve maand geleden gekregen), en met de aanbiedingen moet je eigenlijk gewoon kijken wat je graag wil kopen en je niks laten aansmeren wat je ook niet spontaan in bijvoorbeeld een winkel zou kopen. Het spreekt voor zich dat de bedrijven die gratis samples aanbieden en meebetalen aan de inhoud van de doos dat niet geheel belangeloos doen en hopen dat je op een van hun aanbiedingen ingaat...of het nu gaat om een flyer in de doos, een aanbieding van de hostess of een telefoontje achteraf (voor niks gaat alleen de zon op, helaas  :)).  
Ik vond de zwangerschapsdoos van Etos (de eerste doos) wel leuk, en  ik ben gelukkig vrij assertief (maar wel altijd vriendelijk en beleefd) zodat ik me geen dingetjes laat aansmeren die ik niet nodig heb of te duur vind. Ik heb bij de hostess ook enkel de Nuby-set gekocht (set van bekers voor verschillende leeftijden en bijtring).

Ik zou dus zeggen: beslis even voor je zelf of je assertief genoeg bent. Als dat zo is, kan je ze rustig laten langskomen en mss zit er wel wat bij dat je leuk vindt. Als je denkt dat je erg  makkelijk te beinvloeden bent, dan ga je mss wel spijt krijgen.  Veel succes ermee in ieder geval!

Grs,
Saskia   (mv Charlotte)

Hoi!
Toevallig is ze net vanochtend langs geweest. Bij mij heeft ze geen uur gezeten hoor, meer een half uurtje.
Ik vond haar ook helemaal niet opdringerig en heb de sesamstraat boekenset gekocht en het kinderziektes boek (zodat je die kan herkennen). En ik heb ervoor gekozen om alles in 1 keer te betalen, ik houd niet van die maandelijks betalingen (kwam bijna nooit voor zei ze dat mensen dat wilden..haha).
Ik heb zelf nog weinig boekjes voor Vera en ben zelf gek op boeken, dus ik vond het wel een leuke gelegenheid. En ze krijgt er een Elmo knuffel bij ;)
Op zich zit er inderdaad niet heel veel in die doos, maar ach ik had toch niets te doen en het was weer mooi meegenomen ;)

Om 11uur had ik een afspraak met deze mw. Om half 12 was zij er. Ik was best pissig daarom, want dat was precies de tijd waarop ik moest gaan voeden en daarna moest ik eigenlijk weg. Dus toen zij binnenkwam gaf ik aan dat ik zo weg moest (van een collega hoorde ik dat zij, als je zegt te moeten voeden, aangeeft dat ze daar best bij wil zitten. maar dat wil IK niet!) Deze mw zei: oke, dan doen we het snel. Ze stak van wal, het leek net een sprekende computer, onderwijl zette ze alles op tafel en vroeg steeds: wil je dat setje? ik zei overal nee op, en ze was binnen een kwartier weer weg.  

Ook ik zat me meer te irriteren aan de verkooppraatjes dan dat ik het leuk vond dat ze langs kwam. Bij mij zat er onder andere een potje voeding in die over de datum is als Liz mag gaan eten en zakjes opvolgmelk van een merk wat ik zelf niet eens gebruik. Verder ben ik nu (3 maanden later) nog een keer gebeld of ik echt niet de aanbieding voor center parcs wil nemen
En ook bij mij zou ze om 9 uur komen en ze kwam om half 10 terwijl ik toen net dochter lief zat te voeden, dat moest ik dus afbreken om haar binnen te laten, en ze bleef wel een uur zitten met 6 verschillende tijdschriften, dozen en weet ik veel wat terwijl ik om 11 uur bij de tandarts moest zijn en dat wist ze, maar ze bleef maar doorgaan... Ik zal de volgende keer dan ook niet weer die doos aanvragen, want ik vond in de eerste doos ook alleen maar prul zitten, bij prenatal en andere babyzaken hebben ze veel leukere dozen zonder alle rompslomp van verkopers aan de deur!!

Groetjes Karmen
mama van Liz

Hier was het dus ook een hele aardige vrouw en ik vond haar ook niet opdringerig.
Ik heb ook de hoteldebotel-serie gekocht en die heeft zijn geld al bijna opgebracht met de oudste van 4; erg leuk én educatief.
Je moet gewoon van te voren goed tegen jezelf zeggen dat je je niet alles aan laat smeren.
Sil

nou ik heb de doos ongeveer vier weken geleden gekregen.de vrouw stond ineens bij me op de stoep.maar bij mij is ze niet zo heel lang gebleven mischien twintig minuten.maar nu kwam dat mischien omdat ik me wel wat heb laten aansmeren.of eigenlijk niet laten aansmeren ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind.anders was ik er nooit accoord mee gegaan het is een soort doos oftewel 20 doosjes met boekjes enzo erin om   met je kleintje bv klok te leren kijkn of kleuren leren of cijfers enz.ik heb nu een doos de doos kleuren en daar zit een boekje een dvd een kluerboek krijtjes een handpoppetje een kaartspel en nog wat.maar ik vind dit echt leuk hoor zo kan ik als mijn kindje wat ouder is haar lekker gaan voorlezen enzo en ze leert er tegelijk ook nog wat van.dus mischien is het toch een leuk idee om haar langs te laten komen mischien zit er toch iets bij wat je leuk vind voor je kleintje.
groetjes esra

Terug
Bovenaan