de feestdagen doorkomen....

het is bijna kerst en straks gaan we oud en nieuw vieren.
jammer dat we dingen moeten afslaan met die feestdagen.
geen alcohol, geen carpaccio,geen toastje gerookte zalm, geen champagne en niet roken!
(vooral dat sigaretje daar heb ik zin in......)
saai hé, maar ja, nog even volhouden!

Ik wens jullie allemaal "rustige" feestdagen!!

Ja fijn berichtje... haha..
Had gehoopt dat ukkie er al was dan kon ik idgv die lekkere capaccio en zalm mee snoepen. Maar ja .... we hebben het er voor over!

Fijne dagen en ben benieuwd of er kerstkindjes komen!

ach ja zonder komen we de feestdagen ook wel door. ga heerlijk genieten van de kleine in mijn buik en de gezelligheid van beide kerstdagen met familie. en dan is het straks alweer januari, spannend allemaal weer hoor.

Een troost... gerookte zalm van de visboer mag WEL! Die ga ik dus ook zeker in huis halen... Puur en alleen omdat het best wel fungeert als vervanging voor alles wat niet mag!

Maar ohh... wat ga ik roken en drinken en carpaccio/filet americain/rosbief/biefstuk eten zeg als de kleine er is!

Kijk er gewoon naar uit!

ja die filet americain daar verlang ik echt naar!!!!
En een wijntje zal ik ook missen met de feestdagen, maarja over een par weekjes hebben we een gezond kindje in de armen en dat is meer waard!!

De gerookte zalm van de visboer gaan wij ook morgen halen!!! Heerlijk! En al die andere dingen... tja, dat wijntje zal ik misschien wel even missen, maar roken heb ik nooit gedaan. Scheelt weer een gemis, ha, ha!

Haha we maken elkaar lekker met van alles wat we niet "mogen". Ik ga gewoon alles eten wat ik lekker vindt en wel mag hahaha. Een wijntje is natuurlijk wel zo lekker, maar ben ook vaak genoeg erg ziek geweest tijdens de feestdagen en zonder alcohol moeten doen hihi.
En die sigaretten mis ik dus totaal niet! Ben eerlijk gezegt blij dat ik er van af ben dit was "de stok achter de deur". Ik mis eigenlijk meer de mobiliteit, gaan en staan waar ik wil, zonder die buik hahahaha

Ow meiden wat letten jullie op zeg hahaha.

ik eet gewoon alles hoor...heb van de week nog een boterham met file op.
Roken doe ik ook gewoon en ook zalm zal ik gewoon eten...ik eet ook gewoon bri en biefstuk.

Bij me eerste zwangerschap heb ik overal zo opgelet en heb ik alles gelaten wat niet mocht...nou bij nummer 2 en 3 heb ik alles gegeten. Alcohol dat doe ik dus niet en bij nummer 1 2 en 3 heb ik niet gerookt bij nummer 4 dus wel.

Eindstand is: Bradley nummer 1 waar ik zo goed op alles lette is een heel gevoelig en vatbaar kind die totaal geen weerstand heeft en constant ziek is enzo en nummer 2 en 3 zijn bikkel die zijn nooit ziek en kunnen alles verdragen.

dus ook bij nummer 4 heb ik niet echt gekeken naar hoe of wat...ja alcohol is uit ten boze !

Terug
Bovenaan