de feestdagen doorkomen....

Heerlijk kerst! Tja jammer van die zalm en filet, maar nog een paar weekjes en dan kan ik daar weer heerlijk van genieten.

Even een reactie op mijn voorganger, het is niet zo zeer dat het eten van zalm etc later voor het kindje gevolgen kan hebben, maar juist nu. Als het per ongeluk nu besmet is en je wordt er ziek van, wordt je kindje er nu dubbel en dwars ziek van, wat weer ernstige gevolgen kan hebben voor de kleine.
Brie mag je overigens gewoon eten hoor, zolang het maar niet van rauwmelkse kaas gemaakt is, maar dat is in Nederland (bijna) nooit het geval.

dvd1980 ik weet dat het over nu gaat en niet over als het geboren is maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ik zo oplette bij bradley en dat zo kwetsbaar kindje is en bij die andere 2 heb ik dat niet gedaan en die hebben zo sterk immuum.

ik eet ook geen kilo's ervan hoor van iets wat niet mag maar ik pik wel overal een beetje van mee.

En de kerst allemaal overleefd?
Ik heb de carpaccio lekker laten staan want er was 2 x een garnalencoctail gemaakt voor mij! super lekker! Verder heerlijk beenham en rollade op en konijn dus hoefde geen ' rauw' vlees te laten staan want dat stond niet op het menu! haha
Geen kerstkindje geboren? hier idgv niet....

Terug
Bovenaan