De fertiliteitskliniek

Hallo meiden,

Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Ik heb het echt super druk maar omdat ik vanavond ook niet thuis ben, wil ik jullie al even laten weten hoe het is gegaan.

Ik was echt super nerveus toen ik daar ik die wachtkamer zat. Er zaten allemaal stelletjes en iedereen komt daar voor hetzelfde.

De verpleegkundige was heel aardig en vol vertrouwen (omdat ik de eerste keer al zo snel zwanger was). Toch wil ze dat we alle testen gaan doen (samenlevingstest, het sperma van Robin wordt getest en ik heb gisteren al bloed laten prikken voor allerlei dingen). Ook moet ik regelmatig terugkomen om te zien hoe mijn eisprong vordert. Ik heb (omdat ik zaterdag spontaan ongesteld was geworden) meteen de Clomid meegekregen (50 mg) en ik mag morgen al beginnen. Ik moet dat 5 dagen slikken en dan moet ik volg. week woensdag al terugkomen voor een echo om te zien of de Clomid aanslaat. Zo nee, dan wordt mijn dosis de volgende maand verhoogte.
Robin moet maandag zijn ‘goedje ’ langsbrengen … ben benieuwd … ;-)

Nou meiden, ik lees morgen jullie berichtjes weer. Nien, Monique2, Cath, El, ik hoop dat alles goed met jullie gaat?!!!

Dikke kus F.

Hoi Fred,

Wat fijn voor je dat je het gelijk hebt meegekregen! En volgens mij hoef je voor de rest van die testen niet bang te zijn! Je weet om het even platonisch te zeggen, dat jullie vruchtbaar zijn! Alleen ben jij je ei kwijt!!!

Ik ga ook snel nokken, ga zo naar mijn opa zijn verjaardag! Verder alles goed hier!!!!

Liefs Nienepien

Hoi lieve meid, volgens mij ben jij weer helemaal gelukkig! Ook wel goed nieuws hoor, en allemaal zo snel!
Meteen na het inleveren van de zwemmertjes weer aan de klus zeker?!

Ik 'spreek' je snel weer,
liefs, el.

Spannend hoor F.
Ik hoop van harte dat het allemaal goed zal gaan.
Een collega van mij zit ook zo'n beetje in dit traject dus ik hoor er wel het een en ander over.
Nu hopen dat er veel eitjes gaan rijpen.
Groetjes van Caroline

Hoi F,

ER breekt inderdaad een spannende tijd voor je aan. Laten we hopen dat de eitjes flink gaan springen en er misschien een kerstkadootje voor je inzit? Het zou je gegund zijn.

Ik zal voor je duimen.

Corina

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Het is erg spannend allemaal! Ik ben vandaag begonnen met de Clomid. Ik merk nog niets maar misschien komt dat nog... Ik hoop natuurlijk dat ik geen bijwerkingen heb! Volgende week alweer terugkomen voor de eerste echo.. heel spannend allemaal. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van alles. El,ik check morgen mijn mail weer.

Cath en Monique,met jullie alles ook goed????

DIkke kus F.

Hoi F,

Ik kan op deze site vanaf thuis niet reageren, wel lezen. Dus nu vanaf mijn werk wil ik zeggen dat ik blij voor je ben dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren, het komt nu helemaal goed dat weet ik zeker en dat gun ik je ook helemaal.

Ben benieuwd wat dit voor je gaat brengen en zoals nienepien al zegt, bruchtbaar zijn jullie!!

veel liefs Po

He F,

Hier ben ik weer!! We zijn een weekendje naar Center Parcs geweest, vandaar dat ik niet eerder kon reageren. Maar ik heb wel veel aan je gedacht hoor!!

Wat fijn dat ze echt vanalles gaan doen om je te helpen. En dat je onder controle blijft. Dat is denk ik toch wel een hele geruststelling. Wel spannend allemaal hoor! Ben je zaterdag toch spontaan ongesteld geworden?? Gelukkig! Dan hoeft dat niet meer opgewekt te worden. Nou ik hoop van harte dat de Clomid direct aanslaat en dat er een prachtig eitje op springen staat volgende week!! Heel veel succes en ik denk aan je!!!

ps: ik heb me vandaag geheel tegen mn principes in, ziek gemeld. Ik hou echt geen slok water meer binnen. Ik kots dus van de ochtend tot de avond. Daarbij had ik nog knallende koppijn en toen heb ik maar besloten dat ik vanmorgen mocht blijven liggen. Ik vond het wel heel rot, maar ik kon echt niet meer. Ik heb de gyn gebeld om te vragen of ik door mocht gaan met de zetpillen (Die hebben van het weekend ook geweldig goed geholpen). En dat mocht! Dus ik heb er om 1 uur, eentje gezet (wat ik trouwens wel verschrikkelijk vind, maar ja), en ik voel me nu al stukken beter, ga morgen denk ik weer beginnen.

Liefs Cath

Terug
Bovenaan