De fertiliteitskliniek

Hoi lieve Cath,

Fijn weer wat van je te horen! Maakte me al een beetje zorgen.

Je moet je helemaal niet verontschuldigen dat je je ziek hebt gemeld! Er gebeurt nu zo ontzettend veel in je lijf dat het logisch is dat je soms even een stapje terug moet doen. Daarbij, als je constant wegrent om te kotsen, hebben ze ook niets aan je hahaha. Ik hoop dat dat snel een beetje overgaat maar ik vind het wel een goed teken. Er gebeurt in ieder geval van alles in je lichaam!

Wat lekker zeg een weekendje Center Parcs. Groot gelijk dat jullie er nu nog van genieten met zijn twee! Straks als de kleine er is, doe je dat niet meer zo snel.

Ik voelde me vanmiddag ineens misselijk. De gyn had me al verteld dat dit een bijwerking kon zijn van de Clomid en dat had ik inderdaad ook.. maarja, nu gaat het alweer beter. Woensdag 1 december krijg ik de eerste echo om te kijken of er eitjes aan het rijpen zijn... spannend! Ik houd je natuurlijki op de hoogte.

Pas goed op jezelf en tot snel!

Dikke kus F.

Hoi meiden,

Moet even mijn ei kwijt!!! Ben ziek thuis. Vanochtend keurig naar mijn werk gegaan na een nacht sllecht slapen en pijn. Voelde me k**. Keurig de pillen gedeeld en toen het maar aan gaan geven bij mijn leiding gevende. Onwijs zenuwachtig....want moest het weekend ook nog werken en zag het niet zitten, maar wilde wel komen om de pillen te delen! Mocht niet van hem, en mag me ook niet schuldig voelen,moest aan mezelf gaan denken. Voel me nu zwaar waardeloos, maar toch ook heel erg opgelucht. Denk ik nu aan mezelf of is het over de top???

Fred, vindt het allemaal erg spannend voor je en het s al super gauw 1 december.

Thanx Nienepien

Hoi lieve Nien,

Het feit dat je al aangeeft dat je het zo rot vindt om je ziek te melden geeft al aan dat je dit niet zomaar doet. Je mag niet alleen aan jezelf denken maar je moet het ook. Je hebt ook een zwaar beroep om zwanger bij te zijn! Rust even lekker uit het komende weekend en ontspan lekker. Het schiet al op voor jou Nien.. spannend hoor!

Ik mag dus woensdag voor de echo.. ik houd je natuurlijk op de hoogte.

Ik maak me een beetje zorgen over Monique. Ik heb nl. helemaal niets meer van haar gehoord de afgelopen week. Ik hoop dat alles goed gaat!

Dikke kus F

Lieve meiden,

Monique spoorloos!
Nee, ik ben er nog stteds.
Had van de week op het berichtje van Nien gereageerd maar dat ging bij nader inzien niet goed.
Het staat er wel op maar je moet een heel eind zakken[erg lang erg blauw....]
Fred, ongelofelijk dat je ongi werd, net of je lichaam een seintje geeft.
Ik geloof daar wel in.
Nu aan de clomid en woensdag dus een echo.
Superspannend!!!
Ik hoop echt dat er wat eitjes aan het "rijpen" zijn.

Nien, knap dat je het hebt aangegeven.
Is altijd moeilijk, in zulke situaties opkomen voor jezelf.
Maar jij gaat voor!
Wel fijn dat je leidinggevende ook zo reageerde, maakt het misschien net wat makkelijker.

Met mij ging het up en nu weer down.
Ik weet het momenteel even niet.
Sinds deze week heb ik weer zo,n naar gevoel.
Ik voel ook bijna niets.
6 dec. hebben we weer een echo, spannend dus.
Het is ook niet zo dat ik bloed verlies ofzo.
Ik voel mijn borsten niet eens.
En toch ben ik nu 8 weken zwanger, raar toch?
Wel ben ik wat sneller moe.
Het blijft nog even onzeker.

Nou meiden fijn weekend!
Liefs, Monique2

Hoi lieve Monique,

Ik kan me je angst echt heel goed voorstellen! Echt! Maar, je hoeft ook niet steeds kwaaltjes te hebben toch. Je kunt van de ene op de andere dag ineens allerlei kwaaltjes te hebben. Probeer ervan te genieten en vertrouwen te hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je heeeeeeeel erg toeleeft naar de komende echo! Maar.. er is al hartactiviteit gezien toch, dus dat zit vast wel goed lieverd! Ik ga in ieder geval een kaarsje voor je branden voor de gezondheid van je kindje!

Dikke kus F.

Hoi meiden,

Ik kan jullie dit vertellen, de angst dat het fout gaat blijft! Probeer het per dag te doen, ik werd pas iets rustiger toen het aantal weken bij de miskraam voorbij was, maar daarna blijft de angst nog. Neem dan de 12 weken als mijlpaal en probeer elke dag te genieten! Zelfs nu schiet ik nog wel eens in de stress als ik denk het kindje een poos niet gevoeld te hebben.

En monique geen kwaaltjes hebben is niet vreemd hoor, ik snap dat je het liefst alle kwalen wilt hebben als bevestiging voor jezelf, maar zo werkt het nu eenmaal niet! En een gerust stelling.....er komen echt nog wel kwaaltjes hoor!

Vandaag de derde dag in mijn ziekte vrzuim. Morgen moet ik bellen hoe het gaat, daar zie ik vreselijk tegen op. Voel me momenteel echt wel redelijk goed, pijn is 's ochtends minder en word pas in de loop van de dag erger!
Ben natuurlijk vreselijk bang dat ik gelijk weer voledig aan de slag moet, tewijl dit niet het geval zal zijn. Maar ben benieuwd wat ze dan wel willen. Want ik had keurig een plan van aanpak ivm wet poortwachter, maar mocht me hier toch echt niet aan houden. Nou ja, ik hoor het morgen wel.

Fred spreek je eitjes toe! En ik weet zeker dat het helemaal goed komt!!!

Ga nu even lekker onder de douche!

Tot snel

Liefs Nienepien

Hoi Nien,

Nou, het forum heeft nog steeds kuren. Had een berichtje op het forum geplaatst maar deze staat er nog steeds niet op, ook niet als je van de 20, 99 maakt.. Maar goed. Nien, als je belt kun je toch aangeven dat het wel iets beter gaat maar dat je je nog steeds niet 100% voelt? Misschien kun je zelf aangeven dat je graag een week of 2 misschien wel, halve dagen zou willen werken?

Succes met bellen in ieder geval!!
Die angst waar je over verteld dat zei mijn zus ook altijd. Zodra je het kindje kunt voelen schoppen in je buik, ga je je weer zorgen maken dat je al een paar dagen niets hebt gevoeld. Ik denk dat je pas echt opgelucht bent als je je baby gezond en wel in je armen hebt! En dat duurt bij jou helemaal niet meer zo lang!
Ik houd jullie op de hoogte hoe het woensdag is gegaan!!

X F.

Terug
Bovenaan