De gevreesde 23.00 uur voeding...

Hallo, wil even reageren op de spenen!! Ik gebruik volledig Omneo voeding, en ik gebruik de Avent flessen, ik heb nu speen 2, terwijl hij 3 mag, maar omdat zijn zuigkracht te sterk is nog, ga ik nog niet over naar nummer 3. Een papspeen zou ik afraden, het heet niet voor niets een papspeen, zo dik is de voeding nou ook weer niet! Of je moet willen dat je kindje binnen 5 minuten z'n fles leeg drinkt en dan juist gaat spugen en krampjes krijgt!

hallo suus,

inderdaad wat girll zegt het is ietsje dikker maar zeker geen pap dus ik zou het houden op de speen die je hebt, friso comfort is dikke voeding en daar moet je wel een andere speen voor, mijn dochtertje had omneo met een avent en die dronk uit 2 later 3 gaatjes  en mijn zoontje verslikte zich daar mee en kon niet uit die flessen drinken en daar heb ik dus na lang zoeken de nutricia fles met speen gekocht met speen kleine gaatjes en later grote gaatjes en dat ging goed.

Gr Christel

Hoi allemaal,

Voor Friso Comfort heb je geen andere speen nodig, de voeding is wel iets dikker, maar niet zoveel dat het niet door een gewone speen kan.

Groetjes Saskia

Het gaat dus om de Nutrilon Omneo, niet om de Friso voeding.
Ik ga dadelijk het 23 uur flesje proberen met 2 x omneo en  4 schepjes gewoon.
is dat wat??

Hoi,

Ik ben gewoon in 1 keer gelijk over gegaan op de omneo. Was ook geen probleem. Ik heb de Bfree flessen. Omdat mijn zoontje een sterke zuigkracht heeft drinkt hij dit gewoon uit de eerste speen. Onmeo is niet zo dik als pap. Zou eerst met je gewone speen uitproberen voordat je een andere koopt.
Toen mijn zoontje deze verschijnselen had ben ik gestopt met de avondvoeding. Ik heb hem gewoon een keer laten slapen en toen sliep hij tot de volgende ochtend door. Werd toen heel vrolijk wakker en had absoluut nog geen honger. Misschien heeft jouw kindje deze voeding gewoon niet meer nodig.

Groetjes mama van teun.

Wauw, mamateun! Gewoon gestopt met die avondvoeding?
Hm. Zou ik nog niet durven.
Iemand reageerde hier op mijn bericht met de opmerking: je hebt toch nog verlof?
Dat klopt, maar ik heb óók nog een 2 jarige dochter rondlopen, dus ik kan écht niet een gat in de dag slapen. Ben dus reuzeblij dat Tijl zo'n beetje doorslaapt nu.
Het gaat íets beter met de Omneo, doe 3 schepjes gewone voeding en 3 schepjes Omneo, met de gewone speen van Difrax gaat dit nu eigenlijk prima.
Helaas poepte hij vanochtend zoveel dat mijn benen en de stoel ónder zaten...beetje dunne shit zeg maar...

hoi,

ik kreeg roan een   paar weken geleden ook niet aan zijn late fles doordat hij niet wakker werd en toen in bed gelegd en toch sliep hij door en sindsdien laat ik dus die fles vallen en krijgt hij zijn laatste fles tussen 8 en 9 en dat gaat tot nu toe goed.....
wij gebruiken ook omneo maar moesten dat wel eersts mengen en niet in een keer overgaan maar ik had eerst a.r en dat was nog dikker en ik had het probleem dat hij de omneo erin klokte maar ook dat gaat nu beter....maar het duurt wel even voor je merkt dat het werkt met de krampen en  nu is het minder....

groetjes mascha

Mascha, hoe oud is jouw kindje dan?
En wat is dan nu je voedingsschema?

Terug
Bovenaan