De glucosetest

<p>hallo toekomstige mama's </p><p> </p><p>Morgen is het zover dat ik de glucosetest mag doen... </p><p>Mijn vraag is eigelijks mag je bewegen na de drankje in die 2 uur dat je moet rondhangen in ziekenhuis... dus rustig slenteren? </p><p>Ik kijk hier tegen aan dat het misschien toch wat aan de hoge kant is.? </p>

Hoi,
Het is niet de bedoeling dat je rond gaat lopen. Anders “verbrand” je de glucose, en weten ze nog steeds niet of je suiker hebt. Het is de bedoeling dat je rustig blijft zitten. En alleen als het echt nodig is naar het toilet gaat.
Heb inmiddels al 2 glucosetesten achter de rug. Met 2 uurtjes ben je klaar... oordopjes mee, radio aan en boekjes lezen.
Komt vast goed! Heel veel succes!
Groetjes Siska.

Een rustig hoekje op zoeken niet vlakbij het restaurant, want hongerrr ? en wat te lezen of kijken mee. Het is even uitzitten.. 

Ok. Vind het wel vreemd dat mijn verloskundige mij dit juist wel adviseert en dat beweging er ook niet op het informatieblad staat.. mag niet teveel inspannen dat staat erin... en mag water drinken naja kopje om lippen nat te maken... wc mag ook..

Zal het zo per ziekenhuis verschillen??? 

Terug
Bovenaan