de grote verbouwing!!

Hoi meiden,

Hier is de grote verbouwing begonnen. We slapen nu met zijn allen op de kamer van Tess, zo gezellig, vooral om 5:30 in de ochtend
Alles is stoffig, maar het afbreken is gedaan en we kunnen weer beginnen met opbouwen. Helaas al wel wat kleine tegenslagen gehad, maar als dat alles is.

Ben wel al verschrikkelijk moe, laat naar bed, veel stof en geen avond rust meer. Morgen gelukkig een dagje vrij, even alle stof weg halen, goed zuigen en dweilen. Kan het wel allemaal laten liggen maar dan wordt het echt te erg.

Gister zijn de stickers en decoratie materialen binnen gekomen voor de kamer van mijn dochter. Het moet een roze Mickey Mouse kamer worden. Ze was helemaal blij. Vooral met haar dekbedovertrek.

Vanmorgen vroeg moest de kleine meid plassen, dus wel lopen de kamer uit. Staat ze stokstijf stil: "Ohoh wat is hier gebeurt??" (was gister ook al, ze was toen denk ik nog niet wakker ) "Alles is weg!" "Nieuw huis kopen" Tja de logica van een 2 jarige is heel duidelijk!

Met de kleine gaat alles gelukkig prima, al maak ik me soms wel eens zorgen, want zo veel doen is natuurlijk ook niet goed voor hem. Maar ja het moet even. Hopelijk kan dit weekend mijn broer een beetje helpen zodat het allemaal wat opschiet.

Hoe is het met jullie??

Groetjes Nanda

hoihoi,
ik leef helemaal met je mee... voor ons begint HET volgende week donderdag.... eindelijk...!! ik wil ook wel op tijd klaar zijn, maar dat gaat vast lukken, want de hele familie heeft zn hulp al aangeboden!

sterkte met de troep: straks heb je wat moois.... hou dat in je gedachten dan komt het vast goed!!!

Hey!

Wel fijn datjullie nu eindelijk kunnen beginnen! En ja eerst rommel en dan wordt het mooi zeggen ze he, wordt je niet helemaal gek van het stof? Ik wordt er gek van, ze zijn hier namelijk de hele badkamer aan het doen! Ik blijf dweilen en zuigen, nou succes!!!

xxxx

Hoi Nanda,

wel fijn dat het verbouwen begonnen is. Wanneer hopen jullie ermee klaar te zijn?

Gelukkig is die rommel maar tijdelijk en zeker als je weer aan het 'opbouwen' bent dan zie je het elke keer weer mooier worden.
Hou je het allemaal nog een beetje vol? Overwerk je niet hè, want daar ga je spijt van krijgen.

Haha, leuke reactie van je meissie!

Helaas moeten wij binnen korte tijd onze slaapkamer helemaal vernieuwen. Onze buren hebben schoorsteenbrand gehad en wij zitten met rookschade. Dus dat word opnieuw behangen, nieuwe vloerbedkking enzo. Het vervelende is dat we 2 jaar geleden, toen ik zwanger was van Rafael, ookal zoiets gehad hebben. En nu ik nog maar drie maanden te gaan heb (zo lijkt het al bijna zover) zie ik er toch wel tegenop.
Maar ja de keerzijde is weer eens een metamorfose van onze slaapkamer. En als het goed is word alles door de verzekering betaald.

Succes nog met de verdere verbouwing

Liefs,

Ik lees hier wel veel verbouwingen zeg...... uiteraard ben ik er ook 1 van, er moet bij ons ook een slaapkamer bijgebouw worden en een kantoor en een washok.
Gelukkig staan alle muren en is het afwerken/schilderen begonnen, vorig weekend zou het klaarkomen wil nu net dat mijn man afgelopen vrijdag door z`n rug is gegaan ppfftt..... duurt het nog langer, zo egoistisch mag ik niet denken....... maar ik vind het ook een ramp net als jij stof stof en nog eens stof.

Maar goed straks mogen we inrichten en niets is leuker dan kamertjes inrichten en dan heerlijk relaxen tot de baby komt.

er moeten er idd veel verbouwen zeg!! hoe is het allemaal in alle stoffige huizen  ?? Wij krijgen vandaag wel de sleutel en mogen alvast beginnen, maar de echte oplevering is volgende week. Maar vant weekend gaan we wel alvast de muren voorstrijken en de zolder schoonmaken, dan kan daar alle 'troep' (kinderwagen, babyspullen etc.)  op die nu in de weg staat! Mn vent wordt helemaal gek hier, het is al zo klein en als het slecht weer is moet de was ook nog binnen staan want heb geen droger.... ik krijg ook af en toe wel rare neigingen  maar dan bedenk ik iedere keer maar: nog even, nog even.... en dan zit ik lekker in het nieuwe huis achter in mn tuin in de zon...    met heeeeeeeeel veel ruimte!! dan weet ik niet wat ik in mn kasten moet stoppen omdat ik er zo veel heb!  gelukkig is het super lekker weertje!! ik geniet er echt zo van!! ook voor mn stemming is het erg goed!! hihi! ik ben erg benieuwd hoever ze zijn in het huis... maandag waren de wc's enz. nog niet geplaatst en zaten er nog geen deuren in etc. vanmorgen komen ze beton storten voor de bijkeuken, kan ik geen foto's van maken want heb precies om die tijd een gesprek over een client van ons op zijn werk.. jammer hoor.. maar ik heb iig zin om te beginnen met klussen! deze tijd is ook wel weer erg lekker, want had er niet aan moeten denken dat ik moest klussen toen ik zo veel over liep te geven en zo misselijk was enzo.. dus das weer een voordeel!   zow tis weer een heel verhaal geworden, en dat op de vroege ochtend.... ben gister om kwart over 8 naar bed gegaan dus was om 7 uur lekker uitgeslapen vanmorgen!! vanmiddag nog ff om een wipstoeltje, via marktplaats hier op het dorp, dus ideaal.. nu maar hopen dat het er een beetje fatsoenlijk uitziet :p maar op de foto zag et er mooi uit, dus ik denk van wel!!

iedereen succes vandaag met bouwen... of heerlijk in de zon zitten!!

Hoihoi,

Fijn dat je dit weekend al kan beginnen, dan komt het ten minste in beweging. Niet te veel werken hè?! Laat het andere doen, ik deed het ook niet en mijn lichaam heeft me even goed terug gezet. Pech voor ons, maar nu geef ik voornamelijk aanwijzingen en schroef ik dingen vast (en zelfs dat is soms al te veel).

Deze week moet de nieuwe kamer van mijn dochter dicht zitten, dan moet nog wel het gips tegen de muur maar is hij stof dicht en kan alles naar die kamer om vervolgens de rest van de verdieping leeg te halen en het laatste stof uit het huis te verbannen.
soms zou je willen dat het sneller ging maar helaas dat zit er niet in...

Succes dit weekend en geniet van je nieuwe huis!

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan