de grote verbouwing!!

Hey nanda,

Fijn dat het toch een beetje opschiet. Hoe bevalt het nu nog met zijn 3 tjes op 1 kamer??? Tess zal het wel leuk vinden dat ze helemaal een nieuwe kamer krijgt!
Denk aan je zelf en laat de andere gewoon sjouwen!!!

Liefs Yvonne

Hoihoi,

Hier weer een update van onze verbouwing. Sinds zaterdag slaapt Tess bij oma en wij zijn zondag naar de woonkamer verhuist. De 2e helft van de verdieping ligt nu open. Hopelijk kunnnen we donderdag beginnen met het zetten van de wand en het kozijn. Helaas hebben we deze week heel veel te doen, 3 avonden weg en ik ben ook nog eens een beetje grieperig. Dus veel schot zit er niet in.

Het zware werk laat ik mijn vriend doen, maar toch, ik doe te veel en dat moet ik 's nacht voelen. Ga zo toch eens een osteopaat bellen, misschien dat hij iets kan doen. Het is het proberen waard toch?

Liefs Nanda

Hoi Nanda,
Oh wat verschrikkelijk, om nu nog in zo'n grote verbouwing te zitten! Ik hoop voor je dat het allemaal goed en voorspoedig  gaat, en dat het binnenkort heel mooi is geworden, wat zal dat een rust geven!
Hou vol meid, het einde is in zicht!
Groetjes, Yvette

heej Nands, hoe is het ondertussen?? Schiet het een beetje op?? Hopelijk is het snel klaar dan kan je gaan puinruimen en dweilen.....

Wij zouden afgelopen donderdag de oplevering van ons huis hebben... komen we daar, is het nog één pokkezooi, je kon niks controleren, alles zat in plastic of er lag een dikke laag troep op de vloer, deuren zaten er nog niet in.. enfin er was nog zoveel niet gedaan... de moed zakte echt in mn schoenen! We hadden iemand van Stichting Eigen Huis gevraagd mee te gaan en die zei gelijk: dit moet je niet pikken! ik kom maandag wel terug zei hij tegen de aannemer!! dus nu hebben we vanmiddag de oplevering! zaterdag al wel het één en ander gedaan in huis en het meeste was vrijdag al klaargemaakt.. we stonden echt met onze ogen te knipperen toen we binnenkwamen. Ze hadden echt zoveel nog gedaan.... Ik had ook heel erg boos gedaan tegen de aannemer donderdag. Ik had het echt helemaal gehad.. Dus ik denk dat het indruk gemaakt heeft....  nou ja, moet hij een zwangere vrouw maar niet zolang laten wachten hahaha!! die zal wel gedacht hebben: wat een bitch!! Maar het resultaat was goed dus ik heb er geen spijt van! ik heb dus nu ook het volste vertrouwen in vanmiddag haha! ik hoop dat mn man erbij kan zijn, maar die wist niet zeker of hij eerder weg kon op zn werk... en anders heb ik die man van Eigen Huis nog die me bijstaat  ! Heb net een behangtafel gehaald bij de schilder, dus als er niet al te veel reparatieklussen gedaan moeten worden door de aannemer, dan kan morgen mn leger behangers komen...!! mn zus&zwager komen de bovenverdieping doen en mn pa en ma beneden! echt heerlijk!! Mn man gaat zsm aan de keuken beginnen samen met zn pa en een vriend, dus hopelijk staat die ook snel overeind! en dan nog vloerbedekking en laminaat leggen! En dan kan ik eindelijk aan de babykamer beginnen!! heeeeeeeeeerlijk! heb ik zo'n zin in!! deze week denk ik ook nog ff shoppen, beetje kleertjes halen ed!

hebben jullie dat allemaal al liggen? kleertjes en verder alle spulletjes??

nou alle verbouwers sterkte...!!
liefs Elise

Wat zwaar he die verbouwingen! wij zijn al bezig vanaf januari en zijn voorlopig dus nog niet klaar. De muren zijn eruit gesloopt alles is geschilderd en de vloeren liggen er nu in.
De laatste weken lig ik door het vele werken dus op bed met   hele dagen harde buiken. De vk was er niet zo blij mee en ik moest dus van haar plat gaan liggen omdat ze bang waren dat de kleine te vroeg zou gaan komen. Mooi balen want ik moet nog een ton aan werk doen! over 2 en een halve week gaan we een weekend weg en de week daarna word de nieuwe keuken geplaatst.  en behalve dat heb ik nog niks aan de kinder kamers gedaan en moet de hele tuin nog verbouwd worden. soms kan ik dus wel huilen...
Enige voordeel is dat ik nu om de 2 weken controle krijg om te kijken of het goed blijft gaan. En gelukkig om de 4 weken een echo.

Voor de andere meiden die aan het verbouwen zijn!!! suc6 meiden en probeer tussendoor zo veel mogelijk rust te krijgen!

Groetjes
Raya mama van Neo, Aeon en 28 wk en 1 dag zwanger..

En we klussen lekker door. Dit weekend is de wand van de slaapkamer gezet, moet alleen nog dicht. Electra is ook bijna klaar en gister zijn we begonnen met alle rachels weer tegen het plafond te schroeven. We hebben nog een lange weg te gaan, maar er komt schot in. Vanavond komt er een mannetje kijken voor de verwarming, de installateur wilde 650 euro hebben voor een nieuwe radiator en 4 aan/afvoer slangen, tja ik hoef ze niet van goud natuurlijk!! Hopelijk kan deze man het voor minder geld doen.
Hopelijk komen de dakramen volgende week en de nieuwe houtkachel wordt vrijdag 10 aprikl geplaatst.

Dit weekend krijgen we weer hulp, dus dan moet er weer een groot deel gedaan zijn!

Succes allemaal met verbouwen, en Raya maak je niet te druk, is er niet iemand die je kan helpen om die klusjes te doen, jij kijkt en geeft aanwijzingen en iemand anders doet het voor je. Je kleintje moet echt nog even blijven zitten hoor :)

Groetjes Nanda (met wallen van het late naar bed gaan... gaaaapppp!!!)

Terug
Bovenaan