De hele dag misselijk

Ik heb hier in het begin van mijn zwangerschap ook last van misselijkheid gehad.
Van de dokter heb ik toen Emesafan gekregen, daarmee was de misselijkheid niet weg maar het haalde net de scherpere randjes eraf.
Bij mij was het rond week 14 weg, hopelijk bij jou ook.

Nog even volhouden!

Ik ga het allemaal proberen om er maar vanaf te komen.
anders even langs de dokter voor emesafan.
Dankjullie wel voor de tips hier kan ik zeker iets mee!

Hier hetzelfde, vanaf week 5 tot nu ( week 12) de hele dag misselijk en gemiddeld 3x pd overgeven. Na -3kg en toch ook behoorlijk uitgedroogd kreeg ik van de Gyna Emesafene. Dat hielp een paar dagen en daarna weer misselijk en zelfs meer overgeven dan daarvoor! Door naar primperan maar daar werd ik zo suf van dan ik niet eens op mijn benen kon staan. Uiteindeljk zofran gekregen. Helpt super goed, maar een middel met wat haken en ogen. Heb het daarom 5 dagen gebruikt om aan te sterken en daarna weer gestopt, helaas meteen weer volle bak overgeven. Tsja het blijft maar een beetje aanklooien en uitproberen met die misselijkheid. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander weer averechts heb ik gemerkt. Voor mij werkt fruit (vocht en vezels) in kleine porties met af en toe een droge cracker vooralsnog het best. Uiteindelijk gewoon een kwestie van doorbikkelen! 

Hey dames!
ik ben 13 weken zwanger. In het begin kon ik niks eten, drinken en ik kotste al me maagzuur eruit... het gaat nu beter met me. Ik eet beter en ik drink gewoon. Kleine hapjes maar eet wel me bord leeg!!! Daar ben ik ontzettend blij om. Hiernaast heb ik van de dokter gravitamon en emesafene gekregen. Kan ik dit combineren? En emesafene maakt mij nog misselijker als ik het neem. Ik vertrouw het stiekem ook niet ookal heb ik veel reacties gelezen van vrpuwen dat het wel te vertrouwen is... help mij ik vraag me dit al een tijdje af en ben bang om zomaar dinggen te gaan slikken weer. Ik ben super super super erg afgevallen dus dat ik nu eet en aankom is heel belangrijk voor mij en de baby. Ik ben wel uitgedroogd inderdaad maar de huisarts heeft me alleen emesafene gegeven...gravitamon heb ik bij de kruidvat gehaald maar ik zou graag willen weten wanneer en hoe je dit gebruikt en of je het tegelijk na elkaar slikt of emesafene alleen als je misselijk bent? De dokter zei dat ik 2 x per dag emesafene moest nemen maar... ik vraag het liever aan ervaren moeders. Groetjes vrouw (20 jaar) 

Terug
Bovenaan