de HIK

Hoi hoi,

Hebben jullie baby's ook zo vak de hik? En vaste tijden om te bewegen enzo??

Mijn heeft wel iedere dag 1 keer de hik, en beweegt heel veel dor de dag heen, geen wild getrappel maar meer een soort van gewoel in mijn buik.

liefs

jep de mijne heeft ook vaak de hik. zeker wel 3 keer per dag! Maar ik geloof dat dit niet erg is.
En inderdaad beweegt ze ook veel. Maar wel veel minder druk als eerst. Er is ook minder ruimte he?
Liefs Maartje

Mijne heeft ook zo af en toe de hik. Ik denk ook wel dagelijks, maar ik hou het niet echt bij. Soms wel vaker op een dag zelfs. Mijne trappelt er ook nog lekker op los, en het is inderdaad niet meer zo'n kickbox wedstrijd maar meer draaien en woelen. Vannacht was ' ie ook lekker bezig, toen dacht ik echt: volgens mij zit je gewoon nog koppeltje te duikelen... hahaha...

Ik heb wel het idee dat het indalen zo'n beetje begint nu, maar ik denk niet dat ie al helemaal vastligt (omdat ie nog zo aan het draaien was vannacht). Nou ja, ik heb ook nog even!

Ja bij mij is het indalen ook begonnen (zei de verloskundige ook), maar hij draait nog wel wat met zijn kontje van links naar rechts dus ligt ook nog niet vast.

Nee de hik is inderdaad niet erg. Dat komt grotendeels doordat het kindje van het vruchtwater drinkt, en dat die reflex gewoon komt, om alles ook goed op gang te brengen enzow....

Dinsdag moet ik weer naar de verloskundige, die gaat ff een snelle echo maken om te kijken hoever hij al is ingedaald.

LIefs

He, de hik dagelijks, heeft wel wat vind ik.
Die van mij beweegt nog wel flink hoor, maar ik had vanmorgen controle en die kleine ligt al vast in het bekken. Maar het schijnt dat de kleintjes dan nog best kunnen draaien, alleen blijft het hoofdje wel beneden.
Hebben jullie inmiddels, (of hadden ze misschien al) steken in de vagina? Dat komt juist doordat die kleine al tegen de baarmoeder mond aan ligt.
Heb weer wat geleerd vanmorgen zeg maar.

Nog lekker genieten.

liefs nath

Goed om te weten Nathalie, ik heb er de laatste tijd best last van. Soms lijkt het dan wel of hij met zijn vingertje door de vliezen prikt ofzo haha.

De hik heeft hij heel vaak. Maar ik voelde het pas de eerste keer toen ik een week of 28 was, terwijl ik hem al heel vroeg in de zwangerschap kon voelen bewegen.

Bewegen kan hij ook als de beste, ja. Ik merk wel dat hij minder ruimte heeft, maar soms lijkt hij dat zelf te vergeten haha. Soms zie je mensen echt naar mijn buik kijken, dan schiet hij alle kanten op.
Wij grappen steeds dat er een bodybuildertje uit komt.
Hij ligt al helemaal goed, heb ook het idee dat hij aan het indalen is, want ik heb ineens minder last van maagzuur en misselijkheid. Mijn buik is ook ineens een stuk lager komen te zitten.

Bijzonder he hoe het allemaal werkt.

Nou, hikse zou ik zeggen!

Die van mij hebben ook geregeld de hik, maar het meeste de jongen. Soms tegelijk, dat is helemaal grappig. Het meisje wordt er een beetje kriebelig van, want die beweegt dan echt zo van: he, bah, de hik... Alsof dat helpt, hihi.
Mijn eerste had er in mijn buik ook veel last van en toen hij eenmaal geboren was, bleef dat. Dat vond ik heel apart, het gaf een soort kijkje achteraf in de baarmoeder, want toen lag hij er dus ook al zo bij als hij de hik had.

Ik heb ook steken in mijn vagina en heb ook wel eens dat gevoel, alsof hij er doorheen wil breken.. Stiekem hoop ik dat dat tekenen zijn van een aanstaande bevalling, maar tot op heden nog niets!

Ik heb geloof ik nog niet echt steken, maar wel een wat beurser gevoel daar beneden. En soms een vage kramp laag in mijn buik. Nou ja, morgen ben ik 33 weken dus ik heb denk ik nog wel even. En misschien is het indalen al wel bezig maar heb ik het niet zo door. Maandag naar de VK en dan zal ik het eens vragen!

Terug
Bovenaan