de HIK

Ons kindje heeft ook iedere dag zeker 2 keer de hik.en is daar ook vaak heel bewegelijk bij!heb niet het idee dat die van ons al aan het indalen is.zit nog erg hoog voor mn gevoel.krijg trappen tegen mn ribben waardoor ik soms ineens omhoog schiet haha.ben benieuwd volgende dinsdag weer verloskundige.gaan we het over de bevalling hebben.ben dan 35 weken.
liefs jootje

de hik is hier al vanaf week 20 erg vaak!!!
net zoals ons 3e kindje..
ze had het na de geboorte ook telkens na de fles! ze liet geen boertjes maar hikte echt altijd!! hihi
dus deze uk zal het ook wel gaan doen.

en die steken, pff hou me erover op! ben nu 33 wk en 2 dagen zwanger en heb soms het idee dat ze zo door de vliezen heen prikt!
alsof ze rechtop in mijn buik staat! durf dan geen stap meer te verzetten..
heb het bij de andere 3 ook gehad maar pff deze keer veel eerder. de vk zei dat het kwam omdat ze al zo laag ligt.

wel heeft ze nog genoeg ruimte, soms draait ze wat en dan zit er in de helft van mijn buik niks meer.. haha dat voelt toch best raar!

liefs

De kleine van ons heeft ook heel vaak de hik. Ik vind het een geruststellend gevoel. Volgens mij betekent het gewoon dat de kleine uk een beetje te gulzig van het vruchtwater heeft gedronken.
Mijn schoonzusje voelde ook vaak de hik in haar buik en haar kindje heeft ook vaak de hik na het drinken, omdat ze zo gulzig drinkt!

Hahahaha, echt leuk die reacties allemaal.

Hikken is echt apart vind ik. Ik dacht trouwens inderdaad dat als het kindje ingedaald was hij niet meer van links naar rechts schoof. Maar dat is dus niet zo.... Alleen het hoofdje blijft dan vastzitten?

Ik vind het ook een wonder (nog steeds) hoe alles groeit, en zakt, en hikt, en beweegt.

Bijna 35 weken nu..... en ik wou dat het al zover was. Kan echt niet meer wachten nu!!!!

Ja hoor, alles herkenbaar.
Vanacht moest ik er voor de nachtelijke toiletgang er weer uit.
Lekker terug in mijn bedje krijgt de kleine de hik...zo grappig.
Soms vind het het ook zielig, want dan duurt het echt lang voor dat het op houdt.
Mijn partner heeft ook al geprobeerd om hem te laten schrikken..hahahha maar dat lukt niet.

Ook die steken van beneden zijn heel herkenbaar vooral als ik op sta en s nachts omdraai in bed..dat is niet fijn.
Het zijn denk ik allemaal voorberiedingen..hhahah

Klopt heppy het hoofdje zit al vast maar die kleine kan gewoon heen en weer draaien, net zo als dat wij ons lichaam recht houden maar naar links en rechts kijken zeg maar. Maar volgens mij moet je er niet te veel bij nadenken hoor, maar gewoon maar blijven bedenken wat een wonder het eigenlijk is, zn kleintje die 9 maanden in je buik groeit.
Ik las dat bij de bevalling komt het hoofdje eruit op de manier dat dat kan in de bekken, en dan draait het lichaampje zodat de schoudertjes ook door de bekken kunnen.

haha ik lees alle reacties over de hik, begint ze dit spontaan weer te doen! Ben benieuwd of ze dit nog vaak doet als ze geboren is, zal wel.

Morgen moet ik weer naar de verloskundige. Vorige keer zat het hoofdje al best diep, ben dus benieuwd of ze al helemaal is ingedaald. Ze beweegt namelijk ook steeds minder actief.En ik heb het idee dat mijn buik lager is.We zullen wel zien!

Terug
Bovenaan