De hoe is het met jou topic!!

Ik wilde eigenlijk weten hoe het met idereen us. Wie gaat door welke emoties heen wat houd wie bezig etc.

Dus meiden, hoe is het met een ieder??

Liefs

Aichaaatje

hey
hier alles prima,
wel erg moe nog en af en toe van die misselijke buien. maar verder hoor je me niet klagen. de weken vliegen voorbij, en okal is dit ons 3e kindje het is toch weer spannend is alles goed en gezond? onze oudste kind is geboren met een hazenlip en dat blijft een beetje een zorg. onze tweede had het overigens niet. met 20 weken krijgen we een uitgebreide echo dus afwachten. volgende week de eerste echo altijd een spannend moment vanaf dat moment is het ook wat werkelijker omdat we hem/haar dan gezien hebben.

mijn enige puntje van negatief is dat ik 3 januari ben uitgerekend, en omdat ik al 2 keer een keizersnede heb gehad is het dus mogelijk dat er nog eentje volgt uit artikels heb ik opgemaakt dat ze het dan 2 weken eerder gaan halen en dat is rond de kerst hmmmm, niks aan te doen maar ja we zien wel eerst even de echo afwachten. de laatste keizersnede was nadien best zwaar dus daar zie ik ook wel een beetje al tegenop. mar voorde rest natuurlijk super blij en dankbaar met het kleine wezentje in mijn buik.

lieve groetjes gertruda uut grunningen

Hai,
Als eerst wat leuk dat je deze topic begint.

Met mij gaat het redelijk. Ben super blij maar erg onzeker al is het mijn 2de zwangerschap. Vind het super spannend omdat het bij onze 1e 2 jaar heeft geduurd en nu binnen 2 maanden raak en heb ik soms het gevoel zal het wel goed gaan! Verder ben ik met vlagen misselijk en wel erg moe.
Gelukkig heb ik woensdag een afspraak bij mijn vk en ik hoop dat ik dan snel een echo afspraak heb want ik wil het hartje zien kloppen dan ben ik pas echt gerust.
Mijn datum is nu nog 24 januari dus nu 7 weken en kan niet wachten op mijn bolle buik!!

X

Hey, heerlijk een topic waar je even lekker alles kan spuien.
Ja hoe is het met me? Moe, moe en nog een moe. Niet zo handig als er al twee rond lopen, maar ja!
Of ik nou alleen maar moe van mijn zwangerschap ben, of dat het mede komt door het overlijden van mijn vader (nu 8 weken geleden) het zal wel een samenloop zijn van alle omstandigheden. Deze derde zwangerschap is o zo gewenst, maar soms heb ik echt het gevoel of ik nooit meer blij kan zijn.
Hopelijk is de moeheid na de 12 weken over en kan ik gaan genieten. Gelukkig duurt de 12 weken nog maar anderhalve week (ik kan niet wachten) Van de week hebben we de eerste echo, ook weer spannend, ik ben echt benieuwd. Nou geniet allemaal voor zover het kan van de zwangerschap, en al voel je je soms beroerd, bedenkt dat duizenden vrouwen, zich graag zo beroerd zouden willen voelen. Veel liefs en pas goed op jullie zelf!

Ik lees dus dezelfde dingen die ik ook ervaar. Mie onzeker, angstig. Oh Susan ik ben trouwens 23 ste Jan uitgerekend. En voor ons is het ook de 2e. En gertruda, dat zal wat worden met kerst t kindje halen maar aan de andere kant denk ik weet je wat t maakt mij niet uit wanneer het komt als t maar goed gaat gezond is en je je nergens druk om hoeft te maken. Toch? En. CvD jij hebt er een paar lopen en dan die vermoeidheid aaaarghhh!!!! Voel met je mee!!

Trouwens hebben jullie nog geen buikje terwijl hè wel het gevoel hebt dat je ronder bent bij je buik??

Hoi hoi

Hier ook veel moe, en soms niet zo lekker maar nog niet echt misselijk geweest en boven de wc gehangen. Bij de andere zwangerschappen trouwens ook niet.

Ik krijg echt al een buikje! Ben nu 9 weken....had gisteren voor de gein een zwangerschapsbroek aan gedaan, nou dan zie je het nog veel meer! En we willen het graag nog tot volgende week dinsdag voor ons houden, als mijn zoontje van 4 niet tegen iedereen zegt 'mijn mama heeft een baby in de buik'-:) en probeer het nu echt te verhullen door mijn spijkerbroeken een knoop open te laten en een wijd hip shirt aan te doen, dat gaat net. Maar ben blij als we volgende week de termijnecho hebben gehad en ik mijn buik kan laten zien haha!

Iedereen sterkte met de kwaaltjes! Het komt allemaal goed!

@aichaaatje hee wat leuk we lopen precies gelijk!
Heb jij al een echo gehad? Ik kan niet wachten. Ja mijn buik begint nu ook boller te worden, dacht eerst dat ik het te graag wilde en daarom ook dacht te merken maar ik lag vanmorgen op bed en hij is ook steviger. Leuk hoor!!
X

Hier gaat het aanzienlijk beter... Heb het gevoel dat ik het "ergste" gehad heb aan kwalen... Misselijkheid is een stuk minder, meer nog bij vlagen of als ik te laat eet. Avond eten blijf ik nog wat moeilijk vinden maar ach... later op de avond nog een beschuitje en 2 stuks fruit en dan komt het helemaal goed...

Moe ben ik nog wel, maar ook niet meer zo extreem als dat ik geweest ben. Doe nog wel pas op de plaats... probeer mn dagindeling zo goed mogelijk te verdelen, en probeer zeker een uur te rusten als mn zoon op bed ligt. En dan niet zo zeer echt slapen maar ook wel bijv met een boek op de bank. Even me-time....
Ben nu 10+3 en kan mn baarmoeder al goed voelen. Ook de VK zei vrijdag zo die is al flink gegroeit... mn normale spijkerbroeken pas ik sinds 8 week al niet meer aan... maar gelukkig doen positiebroeken wonderen en onder een lang shirt is er niemand die dat ziet.

Terug
Bovenaan