De hoe is het met jou topic!!

Hoi meiden,

leuk om het allemaal even mee te lezen.
Herken er veel van.

Ben ook erg onzeker. vanacht flink gedroomd dat ik een miskraam kreeg pff... verschrikkelijk. hopelijk word dit niet waar.

verder ben ik verschrikkelijk moe. Maar dat zal ook wel met het werk te maken hebben aangezien het een drukke tijd is nu.

Zal blij zijn als het volgende week is dan eindelijk weer een echo. Hopelijk is dan alles nog steeds goed.

Verder krijg ik al een buikje ja. kan mijn broeken niet meer aan dus alleen jurkjes en soms ook al positie kleding. maar dan zie je het nog beter haha. We leuk. Mijn buik begin ook echt harder te worden.

Gelukkig word de misselijkheid wel minder. kan nu weer eerst uit bed komen om te eten. paar weken terug moest ik eerst liggend wat eten anders werd ik zo misselijk.

nog even en dan zijn we allemaal de gevaren periode voorbij. En kan het echt genieten beginnen.

liefs

Susan, ja we lopen gelijk lachuh!! Ik heb nog geen echo gehad. Kan niet wachten. Trouwens ik was vandaag zoooooo misselijk. Bah. Ik heb trek in een Magnum ijsje mag dat?

Hoi hoi,

Hier alles goed op moe, vergeetachtig en af en toe een hormonale uitbarsting na.

Schoenen strikken begint lastig te worden als ik diep moet bukken. Maar dat is op te lossen door andere schoenen te dragen.

Als het hierbij blijft hoor je mij niet klagen.

Liefs Anne

@aichaaatje Hihi zelfs dezelfde trek!! Ik wilde mijn vriend vandaag uit zijn werk langs de mac laten rijden voor een mc flurry ik wil steeds ijs!!!!
Ik had een goeie dag vandaag niet zo misselijk maar natuurlijk gelijk weer teveel gedaan in huis en nu kapot op de bank. Morgen weer een dag zo lekker op tijd te bed.

Super leuk alles te lezen van iedereen!.

X

Hallo meiden,

Hier is alles nog redelijk rustig. Letterlijk en figuurlijk eigenlijk, want ik ben wel echt dood en doodmoe. Lig er 's avonds vroeg in, tegen 21.00 uur, tegenwoordig. Gisteren dan ook met pijn en moeite Nederland zien verliezen... Volgende week voor de eerste keer naar de vk en daarna de eerste echo. Hopelijk is dit keer wel alles goed...

Terug
Bovenaan