de hoop is hier verdwenen

Hoi   hoi,

Ik denk dat ik slecht nieuws ga vertellen een dezer dagen, misschien vandaag wel al.
Alle verschijnselen van een aankomende menstruatie zijn er.
En sinds gisterenavond ook af en toe rood slijmverlies...
Dus helaas zullen de RD wel in aantocht zijn....

Ga het ff op me in laten werken en als het dan door moet zetten, dan hoop ik dat dat ook maar snel gebeurt....

Het heeft nog niet doorgezet, maar ik laat het jullie wel weten als het zo ver is...

Liefs,
mama Peet

Lieve Peetje

Oh wat erg om dit te lezen....
Had het zo voor je gehoopt dat het nu eindelijk raak zou zijn.
kan het echt niet iets anders zijn dan de RD??? Je hoort zo vaak van die verhalen van een geknapt bloedvaatje of verlate innestelingsbloeding....
Hoop er nog wel een beetje op hoor dat het zo iets is......
Meestal heb je toch niet meteen helder rood bloed meteen met de RD?? Meestal toch eers oud bruin of niet???
Laat je snel iets horen.... Blijf heel hard voor je duimen dat het toch goed komt....

dikke knuf van Niekje

sjonge jonge, ik vind dit altijd de ergste dag, waarbij je eigenlijk zelf al weet dat het niks is, maar dat er niks doorzet zodat het misschien dan toch...... Fantastisch dat ons vrouwen dat moet gebeuren die toch al nooit last hebben van nadenken en emoties!!!
succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!

liefs Patricia

Lieve Peet,

Hoe gaat het nu?? Kan het idd echt niks anders zijn?? Ik hoop het enorm voor je!! Je hoort idd heel vaak andere verhalen, maar toch denk ik dat je het zelf wel voelt... Ik heb dat bij beide miskramen wel gehad, dat ik alles zocht om hoop te houden, maar dat ik beide keren wel had gevoeld dathet mis was...
Joh ik denk aan je, dikke kus van Mickey

Lieve Peet, sorry voor de verwarring, tja ik moet nog een beetje wennen aan al die namen maar ook jouw verhaal sprak me meteen aan....zoooo herkenbaar !
Hoe gaat het nu, al veranderingen na vanmiddag of nog zo vreselijk onzeker met al die afschuwelijke, lichamelijke verschijnselen ?
Ik leef enorm met je mee want ik ken de enorme teleurstelling     - helaas - maar al te  goed
Elke strohalm is er 1 totdat het definitief bekend is dat het deze maand wéér niets wordt !

Veel sterkte !

Liefs SunshineJo

lieve Peet,

bij deze wil ik je een hart onder de riem steken.
ik vind het vervelend te horen dat je toch voortekenen van menstruatie hebt.
had zo voor je gehoopt dat deze poging zou slagen.
helaas mag het niet zo zijn.
via deze weg stuur ik je een warme en meelevende groet.
knuffel, jana.

Het is over.......
Vanmorgen heeft het doorgezet............
!@#$%&^*

Ff   flink gejankt en toch maar op naar mijn werk.
Ff vlug jullie op de hoogte brengen en dan weer naar mijn klasje...

Heb het ziekenhuis al gebeld.
Volgende week dinsdag weer voor een echo....

Op naar de volgende ronde...

liefs een heel verdrietige Peet

Terug
Bovenaan