He Peetje, ik baal enorm met je mee hoor! Ik had het je zo gegund... Ik blijf bij je hoor! Hier nog geen tekenen van RD's, maar ook niet van een zwangerschap, ik heb er geen vertrouwen in deze keer. Gisteren naar Bryan Adams geweest, erg confronterend: Ik had de kaarten cadeau gedaan aan mijn lief, het waren zitplaatsten, omdat ik anders nu zo'n 7 maanden zou zijn en me een hele avond staan destijds heftig leek.... Maar goed alles is anders gelopen en dit zijn dan van die momenten die ff weer extra pijn doen, het had zo anders kunnen zijn voor jou en mij... De zomer komt eraan, anders in juli op zwangerschapsverlof etc. het doet gewoon nog steeds behoorlijk pijn Dus meis, ik huil lekker met je mee...
En je hebt gelijk, we kunnen zo het podium op, we zijn goede toneelspelers met z'n allen hier, helaas..... Heel hard slikken en op je tanden bijten, een stralende glimlach op je gezicht toveren en weer doorgaan.
Geef het een plekje, verwen jezelf een beetje de komende dagen en een hele dikke kus van mij