de hoop is hier verdwenen

meissie toch, wat een ellende weer, net of je nog niet genoeg hebt gehad,
ik hoop dat het volgende week weer wat beter nieuws brengt,
en ik geef van hier uit een hele dikke knuffel aan jou,
xxx wendy

Lieve Peet,

Wat een, op zijn zachtst gezegd, gigantische teleurstelling weer
En gelijk weer 'naar je klasje zoals je schrijft' , pff, het doorgaan met de dagelijkse dingen valt op zo'n moment niet mee hè !
Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte !

Liefs, SunshineJo

lieve allemaal,

wat fijn dat jullie zo meeleven.
Ik zit behoorlijk stuk!

Sunshine Jo, je beschrijft het al... doorgaan valt niet mee.
Zeker niet als er dan een kindje uit je klas om 11 uur op school komt met een echo foto. Hij krijgt een broertje of een zusje.!!!!!
Nou ik kan je vertellen, had het ff niet breed op het moment dat ze het kwamen vertellen, maar speelde alsof ik het geweldig voor ze vond!
Ma vond het wel moeilijk, ze weet van onze miskraam en voelde zich heel rot om het tegen me te vertellen. Dus de tranen rolden even over onze wangen.

Maar goed... we gaan proberen weer wat moed bij elkaar te verzamelen om de volgende ronde in te gaan...
Dadelijk ff lekker in de douche en alles van me af laten spoelen....
Hopelijk schijnt de zon morgen weer een beetje....

Liefs,
Peet

Hoi Peet,
Jij kunt dus ook zo goed 'toneelspelen' ... volgens mij blinken we daar allemaal in uit
Toch is het begrip van mensen die wél precies weten wat je voelt een grote steun, zo ervaar ik dat toch meestal
Gelukkig heb ik veel van deze geweldige mensen d.m.v. dit forum leren kennen, het schept een band omdat we allemaal hetzelfde meemaken en, zoals ik lees, ook vaak voelen
'buitenstaanders' maken toch meestal de verkeerder opmerkingen, goed bedoeld maar meestal zó verkeerd geplaatst
Kon je al je verdriet en onmacht zometeen maar eenvoudig onder de douche wegspoelen.... wat zou dat heerlijk zijn hè !

Veel sterkte met alles en ik hoop met je mee op een beetje 'zon'

Liefs, SunshineJo

lieve Peet,

OOOOhh nee..balen joh! is het echt weer zover?
Ik leef met je mee hoor..
Wat halen we elke keer weer in ons hoofd he? dat denk ik dan soms..

Wat is je volgende stap..weet je dat al?

Eerst je verdriet verwerken uiteraard..neem je tijd en wij zijn er allemaal voor je???

Liefs Haag

He Peetje, ik baal enorm met je mee hoor! Ik had het je zo gegund... Ik blijf bij je hoor! Hier nog geen tekenen van RD's, maar ook niet van een zwangerschap, ik heb er geen vertrouwen in deze keer. Gisteren naar Bryan Adams geweest, erg confronterend: Ik had de kaarten cadeau gedaan aan mijn lief, het waren zitplaatsten, omdat ik anders nu zo'n 7 maanden zou zijn en me een hele avond staan destijds heftig leek.... Maar goed alles is anders gelopen en dit zijn dan van die momenten die ff weer extra pijn doen, het had zo anders kunnen zijn voor jou en mij... De zomer komt eraan, anders in juli op zwangerschapsverlof etc. het doet gewoon nog steeds behoorlijk pijn Dus meis, ik huil lekker met je mee...

En je hebt gelijk, we kunnen zo het podium op, we zijn goede toneelspelers met z'n allen hier, helaas..... Heel hard slikken en op je tanden bijten, een stralende glimlach op je gezicht toveren en weer doorgaan.

Geef het een plekje, verwen jezelf een beetje de komende dagen en een hele dikke kus van mij

Hoi lieve Peetje

Ik had het nog wel zo gehoopt maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
Lieve meid heel veel sterkte en ik hoop dat je straks weer een beetje moed kunt vinden voor de volgende ronde.
We zijn er voor je en al wou ik dat we zo veel meer voor je konden doen, om de pijn iets te verzachten maar helaas. Het duimen heeft niet mogen baten maar we geven niet op en de duimen draaien door!!
Heel heel veel sterkte en en veel liefs van Niekje

Terug
Bovenaan