De hoop verdwijnt soms....

hoi hoi
ik sluit me ook bij jullie aan!!! zijn inmiddels begonnen aan ronde 12 heb nu sinds augustus clomid en deze werkt op zich goed alleen nu het volgende probleem een te korte luteale fase heb hiervoor al gebeld naar het zkh maar kunnen me ff niet verder helpen gewoon 2 cyclussen proberen en in april moet ik toch terug naar de gyn!!!!!!! ze zeggen dat gewoon zo ff tegen je het was weer een klap in mijn gezicht en dan verdwijnt toch telkens weer de hoop op een tweede kindje!!!

liefs miranda

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2009 16:00:32'));

Ben ik wie ik denk dat jij bent Corina??

Liefs Joepie

Geen idee Joepie??? Ik heb even je profiel bekeken maar ik ken ook niemand die juffrouw als beroep is? Had je iets in gedachten?

gr.
Corina

Hallo lieve allemaal,

Goh het doet wel heel goed om te weten dat ik niet de enige ben dus die zich vaak zo voelt! Niet dat ik er blij om ben want ik gun jullie liever allemaal een gezond kindje!!!
Maar het geeft wel steun.

Heb vanavond weer een avond overleeft bij een zwangere vriendin en heb natuurlijk alle babyverhalen met "enthousiasme" aangehoord. Dat valt toch weer zwaar.
Maar ik probeer mezelf weer bij elkaar te rapen en maar hopen dat het deze maand wel lukt. Mijn NOD is 14 februari (hoe romantisch hè)! En hoop dus dat het deze maand gelukt is. Hoop blijf je altijd wel houden. Het wachten is wel slopend moet ik zeggen. De eerste twee weken na je NOD gaat het altijd weer lekker omdat je het weer kunt proberen. Daarna volgen de twee weken van wachten en als je dan weer ongesteld geworden bent zijn er altijd een of twee dagen van verdriet. Eigenlijk voelt dat iedere maand altijd hetzelfde. Herkennen jullie dit?

Fijn ook om jullie verhalen te lezen en hoe jullie erin staan. Vind het ook knap dat sommige al zo ver in de medische molen zitten en zich dan zo overeind kunnen houden. Tsja je moet aan de ene kant ook wel maar aan de andere kant.....

Moet eerlijk bekennen dat ik de stap om de medische molen in te gaan me  op dit moment ook nog tegen staat. Ben er gewoon een beetje bang voor! Het voelt net alsof je dan ook aan jezelf toegeeft dat het op de natuurlijke manier niet zal lukken... En mede omdat het toch een keer gelukt is wacht ik er daardoor wel te lang mee hoor!

veel liefs
Corina

Ik begrijp je gevoel helemaal.

Maar wat ik niet snap is dat ze je niet doorverwezen naar een fertiliteitsarts. Je bent toch al lang bezig. Ik was in aug 2007 begonnen, gelijk zwanger maar ook een mk. Ik heb me laten doorverwijzen na viertal maanden omdat ik het idee had dat het niet goed was. Huisarts wilde eerst ook niet, maar het is mijn lichaam enz. Daar bleek er dus wel wat aan de hand te zijn. Heel verhaal, maar ben nu 9 weken zwanger. En dat na nog s 16 rondes wachten.

En misschien is het ook wel moeilijk de MM, maar ik had er zelf verder geen moeite mee, vond het wel prettig de begeleiding. Maar je moet op je eigen gevoel afgaan. En er zijn tegenwoordig zo veel stellen die in de MM zitten, je hoeft je echt niet te schamen ofzo

Succes en hoop dat het snel bij je zal lukken

gr Bieb

hoi hoi allemaal
ik heb me voorgenomen er minder mee bezig te zijn mijn hoofd wil wel maar mijn gevoel wil vaak nog de andere kant op en dat is moeilijk!!! ik wil niet meer elke dag tellen wanneer mijn ei komt en mijn nod ik wil gewoon genieten en dat ga ik nu ook proberen..... misschien klussen we ook wel verkeerd.... de fertiliteitsverpleegkundige zei gewoon aan de telefoon ik zou deze twee ronde's ovulatietesten gebruiken en precies alles opschrijven en ook je temp en dat dan weer meenemen in april als je weer naar de gyn gaat.hallo denk ik dan de gyn geeft me net als advies rustig aan doen en het de tijd geven en met andere dingen bezig zijn en jij zegt gewoon weer alles opschrijven heb ik ook gezegd dat ik dat al al die maanden heb gedaan en toen was ze stil af en toe heb ik het idee dat ze gewoon maar wat zeggen dat is mijn mening ik heb wel een hele goede en fijne gyn. als ik in april niet zwanger ben gaat hij verder met de onderzoeken en krijg ik waarschijnlijk een hsg en gaan we over op injecties!!!!
weer een heel verhaal en dan verdwijnt de hoop soms weer maar nieuwe ronde nieuwe kansen meiden blijf positief!!!!

groetjes miranda

Heb je al eens bij de kluskippies mee gekletst??
Of is dit de eerste keer op het forum?

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 13:11:29'));

Heb je al eens bij de kluskippies mee gekletst??
Of is dit de eerste keer op het forum?

Nee sorry, dit is mijn eerste  keer op het forum.  Dus ik ben het niet!
groetjes
Corina

Terug
Bovenaan